byulrika

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

:: Ingen motion,bara ta det lugnt::

Av Ulrika Eriksson - 15 januari 2012 10:01

Redan söndag,helgen går fort..

Idag fick jag lite sovmorgon med,vaknade inte förrän 7:30 så det var ju skönt.


Idag blir det ingen motion för mig,bestämde mig imorse att idag ska det bli en paus från det och bara slappa,har ju trots allt vart ute 6 dagar denna vecka.och sprungit 5 av dom,och igår blev det stavgång så jag har ju vart väldigt duktig denna veckan om jag får säga det själv.


Och vikten fortsätter formligen ramla av mig,idag väger jag 76,1 kg och måtten minskar av bara farten just nu,78 cm i midjan,så allt går fortfarande enligt mina planer och jag ser att det finns stor chans och möjlighet för mig att nå mina slutmål på min viktresa  ღღღ Och bortsett från andras synpunkter så tror jag på mig själv till 100% och det är en häftig och skön känsla  ツ


Ska sätta mig och ändra texten på min header idag,känner att det är något som absolut ska stå där,så det ska jag pyssla lite med idag:)Annars så blir det en väldigt lugn dag för mig och det kan behövas med denna värken,just nu när jag tappar så mkt vikt och fryser som en tok och är rent av iskall i hela kroppen ja då ökar smärtorna dramatiskt och det är väl det som är baksidan av allt detta underbara med min viktresa,men det står jag gladeligen ut med,för allt jag uppnått på min resa är så underbart fantastiskt ツ


Nu ska jag ha en underbart skön söndag,det ska jag se till att jag får,för allt blir vad man själv gör det till,och hur sant det är det har jag insett åter och åter igen under min resa...


Love & Light



 
 
Ingen bild

TanjaS

15 januari 2012 10:46

Å vad jag beundrar din styrka =) Kan man få låna lite *L* skoja bara... Vila är viktigt med ibland... All power till dig Heart kram! =)

Ulrika Eriksson

15 januari 2012 11:47

åhh tack heart :))
ja jag kan inte rusa på alla dagar i veckan utan det är ju lika viktigt att vila lite som det är att röra på sig.många tycker att jag överdriver min motion,men då fattar inte folk att detta blivit min livstil,jag är mer än nöjd med att jag lyckas komma så här långt,kram

 
Ingen bild

Pia

15 januari 2012 11:59

Tycker verkligen att du kan ta en paus från din motion idag o med tanke på din värk också o man behöver ju inte träna varje dag :) Ja du e så otroligt duktig på detta o tänk om en annan hade haft lite av den motivationen :) Hurlänge kommer du att hålla på att frysa så? E det så länge som du tappar i vikt eller? Kram

Ulrika Eriksson

15 januari 2012 13:07

Ja idag får det bli så,behöver lite lugnt fastän jag faktiskt mår bättre av att röra mig,men finns ju ingen anledning att köra slut på mig helt o hållet.
ja jag vet faktiskt inte hur länge detta kommer fortsätta med att frysa så här,men får ju hoppas att det blir bättre när jag slutat tappa vikt framöver,för det är inte direkt långt kvar nu:)kram

 
Ingen bild

angel

15 januari 2012 17:34

jag blir glad att läsa dina framgångar och självklart har man all rätt att ta de lungt oxå du är så duktig mitt hjärta är så glad för din skull kraaaam

Ulrika Eriksson

15 januari 2012 18:26

tack mitt hjärta ღ
ja det tycker jag oxå och när man har fibro är det superviktigt att lyssna på kroppen och ge den den vila den behöver,kraaam ღ

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

15 januari 2012 17:48

Vila du,som motionerat så mycket på en vecka redan.Annars kan det lätt gå över i tvång.Ibland är det bara skönt att vara när kroppen värker.Och grattis till att du gått ner mera och en midja på 78cm,helt otroligt det.
KramarOm

Ulrika Eriksson

15 januari 2012 18:24

ja det är ju en sak jag lärt mig iom min fibro att när kroppen värker för mkt då är det vila som gäller,tack snälla så härligt att någon visar att den bryr sig om mina framsteg även om jag nu skriver om det väldigt ofta så att vissa lessnar på att kommnetera om just det,kram min finaste ღღ

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards