byulrika

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

::♥♥ Torsdag ♥♥ ::

Av Ulrika Eriksson - 17 maj 2012 08:45

Ny morgon och en ny underbar dag framför mig


Jag sov till 7:30 idag så det var skönt att få lite sovmorgon ca 9 timmars sömn är ju inte helt fel hihi

och efter att jag tog sprutan igår eftermiddag så är jag piggare på alla de sätt,HÄRLIGT!!!


Denna dagen startade som dom flesta...fixade mat till katterna och kaffe och frukost till mig..sedan sate jag mig och njöt av mitt kaffe och kollade på en serie skönt och börja dagen lite lugnt :))


Det är bara jag och katterna vakna grabbarna sover ff och det behöver dom och det ska dom självklart passa på att göra när dom är lediga:))idag blir en ganska lugn dag kan jag tänka mig...bortsett från att jag och syster ska ut och springa en vända på 5 km,ska bli spännande att se vilka tider det blir om vår plan går att genomföra på ett bra sätt så vi får dom tider vi strävat efter och kämpat för att nå...spännande blir det iaf att se...men går det inte idag så gör vi självklart ett nytt försök....Jag är hur som helst supernöjd med mina framsteg i min träning och dom har verkligen gett mig resultat långt utöver mina egna förväntningar...sen struntar jag i vad andra tycker...jag älskar att träna..THATS IT !!!!


Annars så händer det inte så mkt här hos mig för tillfället...tar mest dagarna som dom kommer..mkt tid ensam...men det är så det är när man inte har någon att umgås med när maken och sonen är i skolan och på jobb...ska bli underbart att få nått att göra i veckorna när min utbildning startar...


Ska ta lite kaffe till nu och fortsätta kolla på serien jag kollar...Önskar er alla en härlig torsdag..min kommer bli helt klart bra ja rent av amazing...det känner jag redan nu...


Love & Light & Respect




 
 
Ingen bild

Lina

17 maj 2012 09:02

Ha en underbar dag.

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:18

tack

 
Ingen bild

Carina M

17 maj 2012 09:03

God morgon hjärtat! Önskar verkligen att jag bodde i närheten av dig för då kunde vi umgås o hitta på saker ihop.
I tisdags när jag träffade på en kompis på Vårruset som jag inte sett på flera år fick jag en oväntad kommentar "vad liten du har blivit", det är man verkligen inte van att höra. Så att du får kommentarer om din fina figur förstår jag...:-) Rena fotomodellen ju...<3
Puss och kram

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:21

Godmorgon hjärtat,ja det hade vart underbart,det är så synd att dom goaste vännerna man har bor så långt borta..
åhh men vad underbart att du fick en sån kommentar,den känslan när någon säger så är helt otrolig.♥
åhh tack sweetie puss och kram ♥♥

 
Ingen bild

Pia

17 maj 2012 09:03

Skönt när du ska börja o läsa så du kommer ut lite. Ja det e skönt o ta det lugnt ibland...ha en bra dag. kram

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:18

ja det ska bli kul,ser verkligen fram emot det...ja för mig är en lugn start på morgonen ett måste eftersom jag har så mkt värk när jag vaknar,tack det ska jag se till att jag får en bra dag :))) kram

 
Linda

Linda

17 maj 2012 09:07

Lycka till med springningen senare med din syster. Ha en bra dag gumman. Kram

http://adnilas.blogg.se

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:16

Tack så mkt gumman kram ♥

 
Ingen bild

Turid

17 maj 2012 09:33

Kramelikram <3

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:37

♥ ♥ ♥

 
Ingen bild

angel

17 maj 2012 10:17

kraam goa sis.. hoppas springandet går bra med din syster kraam goa sis

Ulrika Eriksson

18 maj 2012 08:10

Tack, goa sis♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards