byulrika

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

::Söndag morgon::

Av Ulrika Eriksson - 20 maj 2012 08:45

Ja det är morgon igen..har vart uppe ett bra tag redan inte gjort så mkt än...mest tagit det lugnt fixat frukost och kaffe och mat till katterna som vanligt med andra ord...


Söndag idag och det är skönt..älskar söndagar...önskar bara att det kändes bättre i kroppen,värst är smärtan över bröstet i alla musklerna...det går över jag vet det...men nu är jag less på denna vila så idag blir det ut och röra på sig....får se hur det går och känns efteråt...


Funderar på att ge upp FB helt och hållet vet att jag kommer förlora en del vänner då men det känns ändå inte som riktiga vänner längre...en del av dom...har man inte ens tid att skriva ett hej ja då får det ju helt enkelt vara känner jag...sen som jag sagt tidigare så ger det skrivandet på FB mig inte så mkt längre...vill hellre ha RIKTIG kontakt med folk...börjat känna mer och mer att det är så ytligt på ett sätt jag inte kan förklara...det är mina känslor och tänker inte förklara det för någon heller...Kanske kommer lusten till FB tillbaka men just nu är jag både besviken och irriterad på vissa...


Jag gör annat istället för att hänga på FB och det känns faktiskt bara bra...känner att eftersom det alltid är jag som ska höra av mig till vissa och många svarar inte ens när jag skriver...men dom svarar andra...ja då får det vara...så just nu känns det bättre att inte skriva på FB och ägna min tid åt annat istället...


Ska iväg ett tag idag vid 11:30 får se när jag kommer hem igen,blir nog ett par timmar iaf som jag blir borta...Ska bli kul iaf...sedan imorgon är det vardag igen och måndag,då är sonen ledig från skolan,maken jobbar måndag till onsdag sedan har han semester 2 dagar,skönt för honom med lite xtra ledighet :))


Önskar en fin och härlig söndag ♥ ♥


Love & Light & Respect



 
 
Ingen bild

Pia

20 maj 2012 09:01

Godmorgon. Ibland e jag också besviken på vissa på fb...skriver aldrig eller kommenterar heller o inte bara en som ska skriva hela tiden. Jo man tröttnar faktiskt på det ibland. Tycker det finns annat som e viktigare än detta o nu när det börjar bli varmare så e man ju ute mera o umgås med vänner. Ja du känner ju bäst vad du vill göra. Kanske blir att du o jag bara hörs genom din blogg här för min msn funkar ju inte men ska se om någon kan fixa det..lite irriterande faktiskt. ha en bra dag. kram

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 09:49

godmorgon..ja vi får se hur jag gör,men just nu är jag på FB väldigt lite och skriver inte mkt alls där...ska fundera vidare på hur jag ska göra...ja jag hålller definitivt med dig det blir mkt mindre dator denna tiden och under sommaren när man är ute mer.och gör annat.ha en bra dag du med kram ♥

 
Ingen bild

Turid

20 maj 2012 09:05

God Morgon hjärtat, ja nu är de Söndag och i morgon ska jag åka vidare ner till mina pojkar...kram <3

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 09:48

Godmorgon hjärtat,härligt min goa kram ♥ ♥

 
Ingen bild

Helena

20 maj 2012 09:06

Det ska bli jättekul idag syster. Men vi får ta det lugnt idag när du fortfarande har ont.Låter inte bra att du har så ont.Ser ut att bli fint väder.Oavsett hur det går så blir det jättekul att träffas.Förstår att du har ledsnat lite på facebook.kram

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 09:52

ja det ska bli jättekul och träffas det håller jag med dig om.alltid super kul och trevligt,ja vi får se vad det blir av springandet idag,men jag kommer säkert ta i allt jag kan ändå,sen vad det är just nu det vet jag inte,då smärtan över bröstet hämmar mig känner jag.kram ♥ ♥ ♥

 
Ingen bild

Carina M

20 maj 2012 09:33

God morgon hjärtat. Helgerna går fort men denna helgen har jag sovit mycket dåligt men kommande väderprognos ser mycket lovande ut, mellan 20-25 grader kommande dagar..:-) Ja det där med FB känner jag igen mig för vissa dagar är det skönt att bara strunt i FB, datafria dagar som jag kallar det, men vet ändå vem som är ens riktiga vänner.
Ha en toppendag hjärtat <3<3<3

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 09:55

Godmorgon hjärtat.ja här ska det bli 15-25 grader kommande veckan så det blir ju skönt.värmen är välkommen :))
ja man vet ju vilka som alltid finns där..men ibland känns allt bara så ytligt eftersom jag bara har kontakt via att skriva..tyvärr känns det som FB blivit en enda klagomur och ett ställe där man ska kasta skit på andra...så jag har lessnat för man orkar inte se det varenda dag helt enkelt..ha en toppendag du med sweetie ♥♥♥

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

20 maj 2012 10:14

Har nog frågat mig desamma många gånger,varför jag har FB.På nåt vis så har jag det kvar ändå,det går upp och ner detta.Nog om det,jag hoppas din värk i bröstet släpper snart nog....Kramis

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 19:33

Ja jag undrar oxå varför man har den kvar men jag antar att det är för att jag inte vill förlora kontakten med en del nära vänner som jag tyvärr skulle tappa om jag försvann därifrån...kram

 
Ingen bild

angel

20 maj 2012 11:13

åhh hjärtat jag kommer alltid va din vän hur du än gör.. jag kommer alltid va din vän / syster du betyder mkt för mig ja tröttna på fb är lätt har med börjat lessna för de är så mkt saker som händer falskhet har fått ta bort en heö del kort idag för en viss person bad sin vän dela mina bilder.. ja så jobbigt.. men som sagt de är som de är.. ja jag älskar dig hjärtat du betyder mkt för mig.. kraaaaaaaaam älskade goaste sis

Ulrika Eriksson

20 maj 2012 19:35

tack det vet jag älskade sis♥ kommer aldrig svika dig,du är en sann och härlig vän min älskade bästaste sis ♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards