byulrika

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

::1 år har gått::

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig...

Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks...

Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.


Ett grattis att betytt så mkt..men nu blev det inte så...precis som jag misstänkte...

Så jag säger STORT grattis till mig själv för ett väl utfört arbete med mig själv och alla förändringar i mitt liv detta året sedan min OP.


Jag är superstolt över mig själv..Tro vad ni vill...Jag vet vad jag har uppnått,vad jag har fått offra,och vad jag har fått ändrat för att nå dessa  fantastiska resultat.


Nästa person som säger att jag BORDE vara stolt tycker jag skulle uppfriska sin förmåga att läsa...För är det något jag alltid har stått fast vid så är det att jag är såååååå stolt över mig själv och allt jag gjort för min egen skull.


STORT grattis till mig som förändrat hela mitt liv

All kärlek till livet

 
 
Ingen bild

angel

27 maj 2012 20:48

åhh hjärtat jag är så stolt över dig på din 1års dag med allt som hänt under detta år du är såå duktig älskade goa sis.. jag är glad åt dina framgågngar love u sis kraaaaam

 
Linda

Linda

27 maj 2012 21:00

Ett stort grattis på 1-årsdagen i efterskott gumman. Du har verkligen uppnått en hel del under detta år. Kram

http://adnilas.blogg.se

 
Ingen bild

Pia

28 maj 2012 07:16

Inte varit inne så mycket på fb i helgen...Stort GRATTIS till dig givetvis o vet att du e jättestolt o det ska du vara med för du har varit så duktig. Tiden går så fort för tycker inte det va längesedan jag skickade ett kort till dig ju :)kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 23 maj 2012 07:45

Ny dag...får se vad denna dagen ger och vad jag ska hitta på...inget planerat iaf...mer än till ikväll...   Mådde inget bra i går kväll så det blev att lägga mig väldigt tidigt...Har sovit typ 9 timmar i natt men är ff sjukt trött...men med alla ...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards