byulrika

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

::Tisdag::

Av Ulrika Eriksson - 22 maj 2012 09:15

Skrev inget igår..kändes inte motiverat alls för dte var rent ut sagt en dag fylld av ångest och tårar..

Känns bättre idag... men det är mkt som oroar och vet inte riktigt hur vi ska lösa allt..men som med allting annat så måste det ju gå på nått sätt....


Det som var positivt igår som jag trots alls jag kände lyckades genomföra var min träning och jisses vilka tider...fick för mig att testa att springa på morgonen och sen på kvällen med syster..tveksamt om jag skulle orka...men det gick hur bra som helst och jag slog dom gamla tiderna och hade väldigt bra km tider..bäst gick de på morgonen med km tiderna  men sluttiden på kvällen vart över 1 min bättre än förut så där såg vi verkligen vilket resultat vår hårda träning gjort...wiiieeeee ♥♥


Denna morgon så gav jag mig iväg ut och sprang jag misstänkte att det kunde kännas trögt i benen idag efter gårdagens prestationer men INTE då...jag slog min sluttid från igår med 14 sek så det måste jag ju vara grymt nöjd med eller hur ?!!! ;)Det märks verkligen att träning ger enorma resultat...över förväntan måste jag säga...och farten jag sprang i idag är den hösta fart jag klarat hittills så det gick sjukt bra idag...Ikväll blir det inte springa...men på em kanske en promenad med sonen..brukar följa med honom när han vill det:)


Annars händer nog inte så mkt här idag heller..är mest väntan nu att få en kallelse till utb. på Lernia,när det ska starta...men känner mig väldigt osäker just nu på vad som gäller...då min handläggare frågade mig igår vad som gällde om jag fått en plats osv...Men vad fan det borde väl han veta..det är ju han som skickat dit mig...allt med detta är bara sååååå konstigt...ingen verkar veta nånting...så vem ska jag lita på..suck suck käner jag bara just NU!!!


Ska sätta mig och dricka lite kaffe och bara njuta av min utförda prestation idag på morgonen ♥♥


Ha en härlig dag alla !!!!


Love & Light & Respect

 
 
Ingen bild

Turid

22 maj 2012 10:10

Du ska se att allt kommer att ordna sig till de bästa i slutändan, även om de ser mer än illa ut, och sen kan jag ju säga som så att de är inte alltid att din handläggare för reda på de först utan de blir du..hehe.... kram

Ulrika Eriksson

22 maj 2012 10:30

Tack så mkt,ja det brukar ju göra det...ja det ser inte bättre ut än att jag vet mer än min handläggare...kram

 
Ingen bild

Pia

22 maj 2012 10:41

Stackars dig! Skönt att det känns bättre idag :) Ja du slutar aldrig att överträffa dig själv med dina tider :) enormt starkt av dig. Nej du AF slutar aldrig att förvåna...likadant här i Osby...en bunte nötter e vad dom e. Har aldrig blivit hjälpt här med ett enda arbete utan man får ta tag i det själv...man undrar vad dom gör där egentligen. Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig kram

Ulrika Eriksson

23 maj 2012 07:25

Tack tack..nja jag har ju fått mkt hjälp under min rehabilitering så kan inte riktigt hålla med om att man aldrig får nån hjälp,men dte har som sagt strulat en del på senaste halvåret...och dom verkar inte ha den infon man tycker dom borde ha,men men de löser sig väl får ju hoppas att det hon sa på Lernia stämmer,kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards