byulrika

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

::Firade min tappade vikt::

Av Ulrika Eriksson - 16 maj 2012 13:30

Firade mina tappade 69 kg i morse med att ut och springa...tror ingen förstår mig riktig...

men det var det perfekta sättet för mig att fira hur långt jag kommit att göra det enda jag mår riktigt bra av ,

det som gör mig så lycklig...

det som ger mig en stark känsla av att ha uträttat något riktigt bra för min egen skull...det är från detta min starka motivation och fokus kommer ifrån...hur som helst så är det sjukt häftigt att kunna säga att jag väger under 67 kg idag... 66,8 kg är helt fantastiskt ♥♥

klappar mig själv på axeln och säger bra jobbat,att berömma sig själv är en viktig del i att lyckas..för kan jag inte berömma mig själv och se dom bra saker jag gjort längs min resa..ja då kan jag heller inte begära att andra ska se det..tro mig att kunna berömma sig själv ger en bra självkänsla och en stark självbild,och det stärker mitt självförtroende...

idag vet jag att allt är möjligt bara jag har viljan och engagemanget att göra det som behövs ♥♥


Vilade ett tag efter lunchen och somnade,träningen imorse visste vad den tog..så lite återhämtning var inte helt fel..

åt precis ett mellanmål och ska ta lite kaffe innan det är dags att göra mig klar och ta cykeln ner till VC och få min spruta...ska verkligen bli skönt...


Sedan blir det hem och fixa middagen så den är klar tills maken kommer hem vid 18 och efter det blir det en lugn kväll nån film eller serie och kaffe och bara softa...imorgon är det röd dag så sonen och maken är ju lediga såklart...Jag ska ut och springa en 5 km runda med syster...får se om planen lyckas att klara alla 5 km under 7 min på varje km...spännande spännande...vi får se imorgon bevis kommer då som vanligt på hur det har gått ;))) Inte för att våra tider intresserar eller säger någon annan så mkt men ändå kommer dela det från min runkeeper som jag alltid gör...älskar den appen verkligen ♥♥


Önskar alla en fortsatt bra onsdag !!!!


Love & Light & Respect

 
 
Ingen bild

Turid

16 maj 2012 13:50

Ja du är värd all berömmelse som du kan få, ja även från dig själv.....för du är och har varit duktig...kram

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 07:45

åhh tack min goa ♥♥

 
Ingen bild

angel

16 maj 2012 16:42

hjärtat du är värd all beröm du är såå duktig älskde sis<3 du är verkligen så duktig så stolt över dina framsteg du gjort...jag klappar dig med på axeln och säger åhh va bra du är älskade du kraaaaaaam

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 07:44

tack tack älskade goa sis ♥ ♥

 
Ingen bild

Pia

17 maj 2012 09:05

Duktigt duktigt gjort av dig :)kram

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:16

tack kram :)

 
Ingen bild

Lina

17 maj 2012 09:05

Krama om.

Ulrika Eriksson

17 maj 2012 09:16

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards