byulrika

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

ღღღ Nått mitt stora mål,60 kg off ღღღ

Av Ulrika Eriksson - 16 januari 2012 21:00

                           135,8 kg                                     75,8 kg

 



Denna dagen började sådär och jag visste allvarligt talat inte hur dagen skulle bli,

men ack så underbar den blev,jag har njutit i fulla drag,


Imorse gick jag ner och hämtade pengar och sedan skulle jag handla lite,fick gå väldigt försiktigt för det var ju glashalt,gick iaf bra att gå och även att handla,så oerhört skönt att jag fixar att göra sådant på egen hand nu,Vilken otrolig skillnad mot förut :))


När jag kommit hem och plockat upp alla varor så tänkte jag att jag skulle kolla min vikt idag,eftersom jag är så nära mitt nästa stora mål,att tappa 60 kg av mina 135,8 kg jag hade från början,och resultatet på vågen idag gjorde mig överväldigad,det blev som en känslostorm,många glädjetårar idag...

så omtumlande att inse att jag faktiskt nått mitt STORA mål idag,60 kg off wiiiiieeee

Kan knappt fatta att nästan halva jag är borta hihi helt otrolig känsla att ha tappat 60 kg,den känslan kan ingen riktigt förstå som inte vart i den sitsen jag var med att väga nästan 136 kg och lida av sjuklig fetma,

Denna resan jag gjort är helt otrolig och den har förändrat mig som person och jag har vuxit som person och lärt mig mkt om mig själv,och idag är jag den person jag alltid velat vara,och idag kan jag helt ärligt säga att jag älskar mig själv och mitt liv ღ ღ ღ 


Jag är så lycklig och grymt stolt över mig själv  ღ  ღ  ღ


Vid 14 tiden så gick jag åter ut ett tag,skulle möta min syster nere vid tåget,och det blev så bra för hon hade inget att passa på 1½ timme så hon följde med hem till mig,då tog vi fika och firade mitt uppnådda mål idag,så härligt underbart att få fira det med min älskade syster som stöttat mig hela denna resan,det var den trevligaste och underbaraste eftermiddagen på mkt länge kram bästaste syster älskar dig ღ  ღ  ღ


När maken kommit hem vid 18-tiden så åt vi lite god mat och sedan fikade vi lite senare och kollade tv,lite firande tycker jag man ska unna sig när man uppnått ett sådant stort och fantastiskt mål.


Nu se klart det okända på 7:an sedan dax att sova,så jag önskar alla en fortsatt fin kväll och en godnatt


Love & Light

 
 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

16 januari 2012 21:28

Så glad jag blir för din skull,helt underbart.
KramarOm

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:21

Tack så mkt finaste vännen kramarOm

 
Linda

Linda

16 januari 2012 21:29

Ett STORT grattis till att du har nått ditt stora mål. Jag är glad för din skull. =)) Jag vet hur det är att lida av fetma. Som mest har jag vägt nåt på 129 kg tror jag att det var, när jag vägde mig hos min dietist den 10 januari, så vägde jag 125,2 kg. Sakta men säkert så går jag ner i vikt jag med. Mer ska jag gå ner i vikt. Jag blir mer och mer medveten vad jag stoppar i mig. En del promenader blir det för mig och jag ska även börja på gym har jag tänkt. Kram

http://adnilas.blogg.se

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:21

Tack så mkt =)det är en underbar känsla att ha kommit så här långt,Härligt att höra att du går ner i vikt du med,bra jobbat gumman,kram

 
Ingen bild

Gella

16 januari 2012 21:35

Grattis!!!!!!! Förstår att det känns skönt, du har varit jätteduktig som har fixat den här resan så bra =) Du är en inspiration för många....och här går det sakta neråt =) Hoppas vi kan få till en träff med alla snart. Kram

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:19

Tack så mkt=)Ja jag känner mig enormt stärkt av allt jag lyckats med på denna resan!!Det är underbart att kunna inspirera andra,det är ju det som är lite av meningen med att vara öppen och berätta om allt detta som jag ofta gör,Ja det hade vart grymt kul om vi alla kunde träffas snart,kram

 
Ingen bild

Pia

17 januari 2012 07:26

Ett stort grattis till dig! Underbart jobbat. Vet hur mycket detta betyder för dig o kan verkligen förstå att du e glad för du har verkligen kämpat för att nå detta mål :) Man känner inte igen dig på dessa fotona. Hade man inte vetat att det e samma person på dom så hade man inte kunnat se det. Starkt kämpat <3

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:17

Tack så mkt vännen,ja dte känns så enormt stort detta,kan inte riktigt fatta det,än,men det börjar sakta sjunka in,kram

 
Ingen bild

angel

17 januari 2012 09:07

åhh grattid hjärtat va glad jag blir för din skull att du nått ett så stort mål..jättehärligt blir superglad för din skull du är så duktig kraaaaam mitt goa hjärta.

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:14

tack mitt hjärta,ja det känns enormt stort för mig kram

 
Ingen bild

Daniela

17 januari 2012 09:19

Gums detta är en oerhört glad nyhet att veta att du uppnåt ditt stora mål igen helt otroligt att läsa att du är så flitig ;) så underbart att läsa om dina otroliga framsteg :)) grattis min vackra juvel kan förstå att detta betyder så mycket för dig <3<3 helt otrolig förändring så vacker du är grattis igen min ros för allt du åstad kommit med din viktminskning<3<3 älskar sig

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:14

Tack gums..ja detta betyder mer än jag kan säga,tack för dina underbara ord kram puss min vackraste

 
P

P

17 januari 2012 13:36

Gud va duktigt! Du kan verkligen vara stolt över dig själv!! Grattis!!

http://ettlivikaos.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:13

Tack!!!Ja jag är enormt stolt,och det ska man vara tycker jag när man lyckats med en sån STOR sak!

 
Ida

Ida

17 januari 2012 14:55

Wow vilken skillnad! Jättebra jobbat tjejen! GRATTIS! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:12

Tack så mkt=)Javisst är skillnaden enorm stor=)

 
T

T

19 januari 2012 00:52

Vilken skillnad! Kul att hitta ännu en GBP-opererad. Här har du en till. Dock har jag precis startat denna bloggen, men bilder och sådant kommer komma upp. Kika gärna in min blogg och kommentera, så kan vi följa varann? KRAM!

http://appetizer.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 08:02

Tack så mkt,kul att du hittade mig,alltid kul att träffa på andra som gjort samma sak,alltid bra att utbyta erfarenheter,Välkommen tillbaka,jag har vart in o kommenterat och läst din blogg kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards