byulrika

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

::Dags igen::

Av Ulrika Eriksson - 19 januari 2012 08:30

Godmorgon alla som läser detta inlägg !!!!


Idag känner jag mig piggare än på hela veckan,även om jag ff känner oro och grubblar över en viss sak,men jag hoppas det med ska ordna sig framöver...


Har inte kunnat motionerat sedan i lördags så jag är verkligen sugen på att ut och röra på mig...Men körde så hårt förra veckan så denna viloperioden var kanske vad min värkande kropp behövde..


Men IDAG är det dags att ut och röra på mig IGEN,kommer kännas bra det vet jag,även om det kanske inte blir en lång vända idag,men vi får se hur kroppen känns,ska inte ta ut mig helt o hållet..Men känner jag mig själv rätt så lär det inte bli gång direkt mera joggande och njuta av musiken i öronen,motionen gör att jag känner att jag lever,det har blivit min livsstil att regelbundet motionera och röra på mig,en livsstil som jag älskar wiiieee


Annars har morgonen vart lugn,frukost,kaffe och Vakna med the voice såklart 


Önskar alla en bra dag,kanske skriver jag mera senare...


Love & Light

 
 
Ingen bild

angel

19 januari 2012 09:48

ja ibland behöver man vilan oxå så man får mer kraft att orka jogga springa igen.. hoppas du får detta samtal snart kraaaam goa du

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 11:35

ja mitt hjärta det behöver man,ja får se om samtalet kommer,annars så får jag höra det på mötet imorgon antagligen,kram

 
Ingen bild

Lina

19 januari 2012 09:49

Ibland behöver man ta igen sig.

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 11:34

ja det behöver man

 
Ingen bild

Annette johnsson.

19 januari 2012 09:50

Jag hoppas att vad det nu är som du oroar dej för, kommer att lösa sig.
Det är inte kul att gå och oroa sig för saker, man mår inte så bra av det. Men du låter trots det ganska glad och positiv och det är kul att höra. :)
När jag är lite piggare ska jag också börja lite smått med motion, men det får bli kortare promenader först. *ler*

kramizar.

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 11:34

Tack gumman,ja då det ordnar sig framöver,det gäller ju inte direkt mig i första hand men ändå så påverkar det mig mkt,men vi har gjort det vi kan så förhoppningsvis ska det bli bättre framöver,ja då jag är mitt glada positiva jag ändå,även om jag såklart grubblar o funderar som alla andra någon gång.
Ja det är vila som gäller först o främst och sedan kan du börja med promenader när du känner att du orkar,jag kan erkänna att efter 1 vecka så var jag ut och gick min första promenad,inte långt alls,bara runt huset typ men det var så skönt att få röra på sig igen vet jag att jag kände=)Kram

 
T

T

19 januari 2012 14:14

Goddag :) Har inte blivit en promenad ännu, men det blir nu en kortis. Ska till Ica & köpa mer mjölk ;)

Hur är det med dig idag?

http://appetizer.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 14:22

Hej=) Låter bra det,jo da med mig är det toppen kunde inte vara bättre:)har gjort min motionsrunda och övningar inomhus så jag känner mig nöjd med denna dagen:)

 
Ingen bild

ela

19 januari 2012 15:30

gumman min vackraste-.....

det kommer lösa sig...det du mår dåligt för eller snarare orolig för hjärtat mitt...förståelse läker alla sår...kärlek läker alla sår..och stöttning...fast det beror på hur man mår och vad man går igenom och så...finns här för dig...lycka till ute med dina km mm..kram puss lohve u allways<3<3<3<3<3

Ulrika Eriksson

19 januari 2012 16:03

tack darling,ja det ordnar sig till slut det vet jag,love u always puss kram mitt hjärta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards