byulrika

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

:: Underbara Lördag ::

Av Ulrika Eriksson - 21 januari 2012 16:45

Åhh jag älskar verkligen denna bloggen,känns helt rätt inte alls som med dom gamla bloggarna jag haft som inte kännts som jag alls,Har idag lagt till lite saker på bloggen som ni kan se här intill en bild på hur jag såg ut då och hur jag ser ut idag,min vikt o mina mått från starten samt min vikt och mina mått idag,


Sedan finns det oxå  en gästbok som ni kan skriva i om ni vill,tänkte att den är bra speciellt för dom vännerna jag haft på FB som kommer fortsätta följa mig även efter att jag drar ner på min tid på FB,Känns som helt rätt beslut att gå vidare med andra saker,Tycker FB mest blivit ett ställe för avundsjuka människor som inte kan glädjas åt andras framgångar,och dom som är riktiga vänner kommer fortsätta följa mig och hålla kontakt,men dom andra som väljer att inte göra det och jag vet att det finns en hel del av er,ja ni va då inga riktiga vänner i mina ögon,bara ytliga bekanta i sådana fall,sorry men det är så jag ser på saken.


Sedan finns jag på msn och twitter,och det finns möjlighet att ringa och smsa för att hålla kontakten med,så jag ser inte vad problemet skulle vara egentligen för att inte hålla kontakt om man nu vill fortsätta vara min vän,annars blir det bara bye bye från mig,för jag kommer inte lägga nån energi på dessa personer som väljer bort att vara min vän.


idag har det vart en underbar dag,jag o maken var ute o gick en promenad ner till affären och handlade lite,sedan hem och tagit d lugnt,kollat på film och nu fixar jag middag och älsklingen tog disken,ikväll blir det då självklart gladiatorerna först och sedan stjärnorna på slottet via webben,En super mysig kväll med familjen


Önskar nu alla som läser detta en underbar lördagskväll !!!


Love & Light

 
 
Ingen bild

Annette Johnsson

21 januari 2012 17:19

Hej gumman.
Vad jag gillar när folk kan vara ärliga och öppna och tala om hur dom tänker och känner.. precis som du gör. Det är helt rätt det du skriver, att inte lägga energi på dom som inte vill vara din vän. Det är bättre att vara rädd om dom man har. :) Jag kommer fortsätta läsa din blogg även om det kanske inte blir varje dag, men så ofta jag kan och orkar och när jag läser kommer jag lämna en kommentar också.:)

kram

Ulrika Eriksson

21 januari 2012 18:04

Tack så mkt gumman för att du tycker det..ja jag är helt över det faktum att alltid ta hänsyn till alla andra,så den person jag är idag säger vad jag tycker och tänker,sen om vissa tar illa vid sig eller tar åt sig på annat sätt så är det deras problem,ja då gumman läs du när du vill och orkar,kramar

 
Ingen bild

angel

21 januari 2012 18:10

jag kommer alltid va din vän oavsett va du väljer med fb och de för du betyder så mkt för mig hjärtat mitt är glad att ha dig som min vän..jag är glad för alla dina framsteg och allt de där. för jag glädjs åt mina vänner. kraaaaaaam<3

Ulrika Eriksson

21 januari 2012 18:17

tack mitt goa hjärta det värmer att höra ,ja det vet jag att du glädjs med mig och mina framsteg,du är en av dom som alltid visar mig det kramarOm

 
Ingen bild

daniela

21 januari 2012 21:30

gumman...ojjoj helt otrolig förändring du gjort darling...grattis till denna stora skillnad..så vacker du är ....gumman ...kommer aldrig svika dig...alltid stå vid din sida ..vad som än sker...du är min bästa finaste juvelen på denna jorden..så kommer det alltid att vara hunny<3<3<3<3<3<37
dem som är avunsjuka dem ska inte ens läsa dina inlägg...kram puss på dig<3<3<3<3<3

Ulrika Eriksson

21 januari 2012 22:19

yes darling till och med jag börjar se förvandlingen,det har tagit lång tid för mig att se hur smal jag faktiskt är,och jag är superlycklig;) tack vackraste,vet att du alltid finns där och detsamma gör jag för dig ingen tvekan om det,älskar dig enormt mkt now always and forever

 
Ingen bild

ela

21 januari 2012 22:23

dsm min darling tack för allt du gjort<3<3 love u allways and forever<3<3

 
Ingen bild

Lina

22 januari 2012 09:02

Mycket kul att höra att du haft en bra dag.

Ulrika Eriksson

22 januari 2012 09:33

ja det var en underbar dag som dom flesta dagarna,allt blir vad jag själv gör det till =)

 
Ingen bild

Pia

22 januari 2012 09:37

Hallo där nu e jag inne en sväng här. Saknar inte fb alls faktiskt men brukar kika in från mobilen. Kommer att följa dig o din blogg ska du veta :) Ska läsa di blogg från i fredags också nu :) kram

Ulrika Eriksson

22 januari 2012 11:34

Hej vännen,härligt o se dig här:D
underbart att du inte saknar FB,jag är ju inte heller där så mkt,men det kommer bli ännu mindre av det framöver bara jag kommer igång med min praktik och andra saker,,,är tacksam för att du fortsätter följa mig kraam

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

22 januari 2012 10:17

Först läre jag säga att det är riktigt läckert med svart/vitt,du har öga för det som är vackert och kunna sätta ihop det.Du har helt rätt i det du säger också.kan undra om dom människor som är avundsjuka och kan skriva lite elaka kommentarer på FB,känner sig säkra framför datorn.Hade dom gjort det öga mot öga????Lite fegisar skulle jag tro.Fint att du satt ut bilderna,vilken skillnad det är idag.otroligt bra gjort.
Kram

Ulrika Eriksson

22 januari 2012 11:28

tack tack,ja jag är ju själv grymt nöjd med min sida och hur den blivit nu,har lagt ner mkt tid på att få den så som jag vill,och just text,färg och bild och kombinera detta på ett snyggt sätt är ju ett av mina stora intressen ;)det är alltid roligt att höra vad andra tycker om det:)Ja du jag är övertygad om att inte många skulle våga säga alla dumheter öga mot öga med mig,och om nån skulle försöka så skulle jag ge dom svar på tal det kan jag lova,ja jag tänkte att det var en bra grej med bilderna då och nu,så dom som kommer in i bloggen ser den faktiska skillnaden:) kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards