byulrika

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

:: Klaga Klaga Klaga ::

Av Ulrika Eriksson - 23 januari 2012 12:45
 

Det är så facinerande hur folk är,När jag var tjock och led av sjuklig fetma och gick mot en för tidig död,då klagades det på att jag var sååååå överviktig,

 

Idag nästan 62 kg lättare då klagas det istället på att jag blivit såååå smal,och nu uppfattar folk mig som ett hot för att jag gör så många framsteg hela tiden,detta gör mig helt klart förbannad,irriterad på alla småaktiga männsikor som ser det som sin uppgift att bara klaga på mig,jag säger bara en sak!!!

 

Gör något åt ert eget liv istället för att klaga på mig,och ni måste ha enormt mkt fritid som kan ägna så mkt av er tid att fokusera på mig och det jag gör,Herregud det är bara så patetiskt,suck...

 

Och jag kommer fortsätta kämpa med min motion ingen tvekan om det,och jag SKA tro mig bli av med all övervikt och  sänka mitt BMI ännu mera,det sticker säkert i vissas ögon,

 

haha stackars satar som inte har nått annat att göra än vara avundsjuka på lilla mig ;) (ironi)

 

Idag blev det annars en motionsrunda på 4,7 km och jag sprang faktiskt nästan hela tiden utom kanske 150 m som jag gick typ PW,så det är jag sjukt nöjd med faktsikt.

 

Nu har jag precis ätit lunch och ska fixa lite java,som jag ska dricka om en stund,ska även sätta igång och städa köket och sedan hänga tvätt,så jag har att göra i em ;)


pratat med en mkt go vän i tele,du ska veta att jag finns där för dig när som helst kram <3<3


Love & Light


 
 
Ingen bild

angel

23 januari 2012 12:53

helt rätt hjärtat mitt skit i de som är avundsjuka dem är bara svartsjuka för de ha rinte den motivatioen som du har. jag är glad för din skull att du åstadkommit så mkt du är duktig jag glädjs med dig kraaaaam goa hjärtat

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:12

tack tack mitt hjärta,ja det är dom själva som mår dåligt av detta för jag bryr mig inte om dom,ja man märker ju att vissa inte har vad det krävs för att lyckas med en sån här sak,kram mitt söta hjärta

 
Ingen bild

Annette Johnsson

23 januari 2012 12:58

Jadu gumman, man kan ju undra om vissa inte har ett eget liv att ta hand om. Dom som inte kan stötta dej och som bara klagar, dom är inga riktiga vänner. Jag hoppas du låter sånt gå in genom ena örat och ut i det andra, för dom är inte värda att lägga någon energi på. Fokusera på dom som stöttar dej och finns där för dej, det mår du bäst av. Du är så duktig och du inspererar säkert många, inklusive mej. :)
Man ska alltid göra det man själv mår bäst av, oavsett vad andra tycker.
Jag tycker du är jättefin gumman.

kram.

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:10

javisst undrar man hur folk är,nej dom är då inte värda min energi,jag vet vilka dom riktiga vännerna är och för dom finns jag alltid och dom är värda min omtanke o energi,tack tack gumman,kramar

 
Ingen bild

Turid

23 januari 2012 13:01

Ja men du gör helt rätt min goa, skit i vad andra säger o gör, du gör de som känns och är bäst för dig, så vill dom vara avis så låt dom va det, för de är inget annat än avundsjuka på att du har klarat av detta.... så bara fortsätt med de som känns rätt för dig och din kropp...kram

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:08

Tack min goa,ja jag bryr mig ju inte om vad andra tycker om hur jag lever mitt liv hur jag kämpar med motionen för att tappa all övervikt,jag fortsätter göra som jag vill!! kram

 
Ingen bild

Libs

23 januari 2012 13:01

Du är duktig tjejen.

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:07

tack kram

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

23 januari 2012 13:18

Meeeen det är inte klokt,hur ska dom hade.Dom klarar nog inte av att inte kunna styra dig som dom vill.Lev ditt liv och skit i dom.Jag är glad för din skull och alla framgångar du gjort.Vissa människor är bara för negativa,suck.

Kram

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:07

ja du man undrar,men de är som jag sagt tidigare skulle jag tro att dom aldrig blir nöjda,tack tack min vän det uppskattar jag kramarOm

 
Linda

Linda

23 januari 2012 13:24

Att det ska finnas folk till allt. Dom folk som klagar har inget liv och tydligen så vill dom inte göra nåt åt deras liv. Lyssna inte på dom, dom är bara avundsjuka på att du gör nåt åt ditt liv. Jag tycker att du är duktig som har gjort så många framsteg och gått ner så mycket i vikt. Kram

http://adnilas.blogg.se

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:05

precis håller helt med dig=)
Nej jag lyssnar inte på alla avundsjuka idioter,
tack tack gumman kram

 
Ingen bild

Pia

23 januari 2012 13:46

Skriver inte så mycket här för vi har ju redan pratat om det eller hur :) Bara stå på dig o tro på dig själv o det vet jag att du gör! Kram

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:03

Tack för ditt stöd idag,skönt att få skriva av sig kram min goa vän

 
Ingen bild

Karin Modin

23 januari 2012 15:02

Så starkt!!! Ja nog är det avundsjuka att du klarar det alla andra drömmer om :)du gör det super bra. men det viktigaste av allt är att du mår bra och skit i de andra. de som tar energi ska man inte umgås med lika mycket ;) Du är en som får en att förstå att man kan om man vill / tack

Ulrika Eriksson

23 januari 2012 20:03

Tack så mkt=)
ja mitt fokus ligger alltid på min hälsa och den är toppen idag,så vad andra tycker är inget jag bryr mig om,helt rätt och min inställning,man kan om man vill och vågar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards