byulrika

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

::Förändring från och med imorgon::

Av Ulrika Eriksson - 24 januari 2012 15:30

Nu har mer än halva dagen gått för mig och jag har haft en mkt bra dag hittills,


Har vart ute och rört på mig såklart ;)och även gjort mina övningar inne och allt detta gör sån enorm nytta så jag kan knappt fatta hur mkt jag tappat i måtten på senaste 2 veckorna,så jäkla glad att mitt hårda arbete gör denna nytta på min kropp,och visst har jag värk varje dag men jag har kommit så långt så jag tänker bortom smärtorna så normala dagar så stoppar inte en sån sak mig,DET BLIR BÄTTRE av att röra på mig och värken minsklar även om den finns där :D:D Sen så väger jag 74 kg nu och det är ju bara belöning i sig att se att vikten ff sjunker periodvis :D:D


Har fotat några nya kort på mig idag men det var ett som jag gillade speciellt så det har jag  redigerat  i ett program på lite olika sätt så jag lägger in några stycken här detta är ju en blogg om mig och mitt liv så då får ni stå ut med foton på just MIG haha ;) 


         


Vad har jag mer gjort idag då?!!!Jo faktiskt städat lite till,tvättat och hängt tvätt,vikt och lagt undan tvätt,fixat det som behövs för våra katter och sen har jag även hunnit med lite meditationsövningar och sedan sovit en stund så det var ju verkligen skönt och välbehövligt kan jag säga


::::::::::Skriver detta i bloggen med som jag skrev på FB::::::::::


Imorgon kan jag äntligen fixa laddning på min mobil så då kan dom som vill ha sms kontakt med mig ha det ♥,from imorgon så kommer jag inte skriva nått mer på FB,då är det bloggen,mobilen,twitter och msn som gäller,Jag kommer bara gå in här på FB någon gång ibland,hoppas ni fortsätter följa mig även om jag inte är här,men annars om ni väljer bort mig som vän då tackar jag för denna tiden!!!!


Hoppas ALLA förstår att mitt beslut att välja bort FB och bara vara här ibland,är ett naturligt steg för mig i min förändring och nästa steg på min väg framåt,detta handlar enbart om vad JAG vill,och NI har faktiskt all chans i världen att fortsätta följa mig och vara min vän i fortsättningen med,,men alla gör sina EGNA val och det respekterar jag,och den som läser min blogg vet exakt vad min åsikt i detta är det kan ingen ha missat som läser den!!!


Denna gången gör inte jag som alla andra VILL,utan NU är det helt enligt mina egna önskemål,och den som väljer bort mig och vägrar använda det jag föreslagit som kontaktsätt,ja då anser jag att ni aldrig var någon riktig vän,SORRY!!! och då är det lika bra att gå skillda vägar,och jag kommer INTE titta bakåt,för mig är det framåt och göra det JAG VILL....Jag är stark och klarar helt klart av att stå på mig och inte falla till föga för vissa personers dumheter som tror att dom kan manipulera mig..PUNKT SLUT!!!


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::





Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan ta hand om disken och börja lite smått med middagen,

Ha en fortsatt bra dag/kväll så hörs vi om ni vill annars.....bye bye !!!!


Love & Light






 
 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

24 januari 2012 15:48

Fina kort på dig minsann =)
Visst är det väl en skön känsla att kunna säga ifrån och göra det DU vill och inte vad andra vill...
Kram

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:12

Tack så mkt vännen,ja det är en helt grymt underbar känsla,och dte gör mig bara än starkare kram

 
Ingen bild

Pia

24 januari 2012 15:50

Förstår ditt beslut, absolut! Du ska göra som du känner e bäst för dig så e det o finns det någon som inte accepterar det så.....
Jag kan nå dig via sms på det nummer du har givit mig innan väl? Ska kolla om sonen kan hjälpa mig med msn men vi har provat innan också o han e superduktig med datorer men ska kolla igen :) Ha det gott o vi hörs kan du va säker på :) kram

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:11

Tack så mkt vännen,ja det fick jag erfara senast igår att det finns dom som inte accepterar mitt val,tog inte lång tid inna jag raderade o blockerade den personen,så nog har jag mitt val och min väg helt klart för mig,ja vi hörs absolut min vän kram

 
Ingen bild

Annette Johnsson

24 januari 2012 16:04

det är bra gumman. självklart ska du leva ditt liv som du känner är bäst för dej,inte hur andra kanske tycker. Både du och jag är gamla nog att fatta egna beslut om våra liv, och är det någon som mår dåligt av det är det deras problem anser jag. Jag vill gärna ha kontakt med dej i fortsättningen och om du vill kan du skicka ett privat meddelande på fb, och ge mej dina uppgifter så lägger jag till dej på msn. :) Det är så kul att läsa om dina framsteg och allt annat vännen, så jag kommer absolut fortsätta följa din blogg.
kram

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:08

Tack gumman,för din förståelse,ja du det tycker jag absolut att vi är gamla nog att göra:)) så sjukt att vissa människor ska i frågasätta dom val jag gör hela tiden,men det är inget jag bryr mig om eller låter stoppa mig,utan jag går min egen väg och kommer fortsätta med det.
självklart ska jag skicka min msn adress till dig,kram

 
Ingen bild

Lina

24 januari 2012 16:17

Ett mycket bra blogginlägg. Jag är glad för dina framgångar.Vill följa dig i framtiden. Kram.

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:06

Tack så mkt Lina,det betyder mkt att du vill det kram

 
Ingen bild

angel

24 januari 2012 16:39

förstår dig jag kommer följa dina framsteg jag kommer alltid va din vän kraaaaaam

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:05

tack hjärtat,ja jag hoppas vi fortsätter ha kontakt för dig vill jag inte fölora för allt i världen,kraaaam

 
Linda

Linda

24 januari 2012 21:32

Så fina kort på dig. Jag förstår dig, det är skönt att göra det man vill SJÄLV och inte efter vad andra vill. ;)
Jag är glad att ha dig som vän. :)

Kram

http://adnilas.blogg.se

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:05

tack så mkt gumman:)ja det är så skönt att känna att jag har den styrkan att kunna göra det jag vill och inte vad andra vill som jag alltid gjort förut.

glad att ha dig som vän med kraam

 
Ingen bild

ela

24 januari 2012 21:55

vad skönt för dig att du inte har så ont mera eller snarare är så inne i träningen att du inte tänker på den...skönt gums..<3

duktig du är med allt...dessa foton är ju underbart fina<3<3<3 duktig du är med allt gumman...tvättar viker tvätt och tränar hihi superwoman<3<3<3 och mediterar med helt otrolig är du...hur får du tiden att räcka söt???<3<3<3

gumman du en sak ...ditt val ...ingen annans ..störttar dig oavsett val du gör...ad som sker och vad du vill står bakom dig framför dig och jämte dig tar emot när du faller allt för dig min underbaraste darling..ses på twitter eller msn<3<3<3<3<3älskar dig <3<3<3

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 09:03

precis det blir bättre av att jag rör på mig men värken den finns där ändå,den får jag leva med så det betyde renormt mkt att ha kommit så långt som jag gjort att jag inte låter min värk hindra mig så mkt som den gjorde förut.

tack,ja jag planerar mina dagar och utnyttjar mina dagar till full och njuter av det,, dom dagar jag mår bra,dom dåliga dagarna då gör jag ingenting så det jämnar nog ut sig i slutändan hehe

vet och därför bryr jag mig inte om vad andra tycker om mitt val,jag komemr ändå göra det jag vill och mår bra av,

vilken underbar lycka att ha någon som dig vackraste du är den bästa all kärlek till dig

 
Ingen bild

Reema

25 januari 2012 09:33

Fan jag blir så impoernad av dig och detta göra att jag har kommit igen med min träning. tacka gumman. nu ska jag träna oftare, samt gå min runda med. <3<3<3

Ulrika Eriksson

25 januari 2012 17:03

tack gumman ,underbart att du tycker det.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards