byulrika

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

:: Måndag,lugn dag::

Av Ulrika Eriksson - 30 januari 2012 19:31

ja så har denna dagen snart gått,har vart en relativt lugn dag,

Inte mått direkt bra men vad gör det egentligen,livet går vidare trots allt.


Maken jobbar kväll så han började jobba 12 idag och slutar 21 så han bör vara hemma efter 22 nån gång om tåget går som det ska vill säga,man vet ju aldrig...

Sonen och jag har tagit det lugnt ikväll och kollar film och har lite mamma och son tid,kan vara skönt och känns som det behövs när läget nu är som det är,men det ska väl lösa sig framöver,hoppas o ber för det iaf...


pratade med min underbara vän Mona idag i tele,kändes mkt bättre efteråt,så ett stort tack att du tog dig tid att ringa mig,imorgon ska vi träffas bestämde vi,så då åker jag in med 9 tåget till uppsala,kommer bli en rolig och underbar dag  med prat,skratt,fika och en hel del provande hihihi :)))


Jag blir då borta under dagen så det blir skönt komma hemifrån,och tänka på nått annat för ett tag,,,


Är så glad att jag förra veckan tillslut lyssnade på min starka känsla inom mig och tog bort o blockerade en person som jag vart vän med till och från i snart 9 år,ja ni som kännt mig ett tag vet vem jag menar...min magkänsla sa den senaste tiden att jag inte kände det så bra att vara hennes vän,och jag har insett att dom senaste 3 ggr jag tog tillbaka henne som vän efter samma gamla bråk,SUCK så borde jag har lyssnat på min inre vilja och inte låtit henne komma tillbaka,men det är svårt att ge upp en vänskap som varat så pass länge,men när hon nu förra veckan började bråka med mig för att jag gjorde vissa val så insåg jag att jag hade ingenting gemensamt med henne längre och att ta bort henne och blockera henne var det rätta och det tog inte ens 1 min efetr att honbörjat bråka med mig som jag tog det beslutet,helt plötsligt visste jag vad jag borde ha gjort för länge sen.och nu kommer hon aldrig tillbaka,det är över och förbi,kommer inte ha negativa människor i mitt liv,dom som visar den sidan åker på en gång,och det är bara att folk inser ATT bråka med mig och försöka manipulera mig till att göra som dom vill det kommer aldrig ske igen,har noll tolerans för sådana människor,och det säger mig mkt om mig själv hur jag har förändrats,till det bättre om jag får säga vad jag själv tycker om mig själv,sen att andra tycker nått annat det får stå för dom....


Önskar alla som läser detta inlägg en fortsatt fin kväll


Love & Light

 
 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

30 januari 2012 20:18

Vet vem du menar och förstår också att du tröttnade om det ska bråkas jämnt.
Mysig kväll för dig och sonen ser jag.Krama om honom från mig och säg att det ordnar,bara han tar en sak i taget.
KramarOm

Ulrika Eriksson

30 januari 2012 20:24

ja jag har inte haft den rätta känslan eller vibbarna ang henne det senaste 1½ året om jag ska vara ärlig,så detta känns som en lättnad,vissa ska visst alltid bråka och det är inget jag vill lägga min energi på,
Tack min finaste vän det ska jag göra kramarOm

 
kristina

kristina

30 januari 2012 21:31

Måste bara säga att du är skitsnygg!
Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

http://kkristinaa.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

1 februari 2012 07:36

ohh tack :))

 
Ingen bild

Turid

31 januari 2012 06:28

Ja jag tror mig veta vem du menar, och ja du gör helt rätt i ditt beslut, de är du och ingen annan som avgör vad och hur du ska göra med ditt liv, ingen ska få bestämma över en utan de gör man helt själv så är det bara...lycka till med allt du gör i framtiden....kram <3

 
Ingen bild

Lina

31 januari 2012 06:45

Du har gjort rätt.

 
Ingen bild

Pia

31 januari 2012 07:02

Mysigt med lite egentid med sonen o det e alltid bra o sitta o prata o bara va. Ja helt klart gjorde du rätt när du blockade o tog bort negativa personen för sådana tar bara en massa onödig energi o man blir ju bara irriterad också.Ha en bra dag. kram

 
Ingen bild

angel

31 januari 2012 08:33

ja jag förstår vem du menar förstår att du tog bort denna person för så fort de inte går personens väg så börjar hon tjafsa så jag förstår dig till hundra %.. skönt att du valt bort henne ur dit liv.. skönt att du ska träffa din vän idag jätteroligt.. man behövet få annat och tänka på.. glad att ha dig som min vän du betyder mkt för mig kraaaam uuunderbara ulirika kraaaam i mängder

 
Ingen bild

ela

31 januari 2012 11:36

gumman min...underbart att du ska träffa mona...ha en mysig dag nu båda 2...kram till dig<3<3<3

ja du denna personens förstånd förstår jag mig inte på..hon förtjänade att tas väck..så du gjorde rätt söt...kram till dig...sänder massa go kramar till dig..att du är så stark...<3<3<3 love u allways<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards