byulrika

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ulrika Eriksson - 8 mars 2012 08:00

Godmorgon alla som läser !!!


Då var det en ny dag,en dag som kan betyda en förändring för mig,ett stort steg framåt,

Eller så händer ingenting och det blir ett nej och jag får stå kvar på samma ställe och trampa ett tag till..

Ja det visar sig när denna dagen är över hur det blir och vad som ska ske härnäst ;)


Just nu sitter jag här med rullar i håret,ska styla håret lite idag eftersom jag vill se okej ut iaf,och sen så älskar jag att fixa till mig,och jag är superglad att jag fått tillbaka den glädjen och jag kan utan att överdriva säga att jag gillar det jag ser när jag ser mig själv i spegeln,har fått en säkerhet när det gäller mig själv som jag aldrig haft förut,och det kan jag verkligen hämta styrka ifrån love it'


För att anknyta till det jag skrev om i gårdagens inlägg så känns det så skönt att jag bestämt mig för att inte bry mig så mkt om folk läser och kommenterar min blogg eller inte,men jag rekommenderar dom som vill fortsätta följa mig att läsa min blogg för jag skriver inte mkt på FB om mitt liv längre,har bestämt att dra ner på min FB tid och med allt krångel som vart där senaste veckorna så är det inte ens roligt längre känner jag,så den som vill veta hur det går för mig och vad som händer i mitt liv i fortsättningen får helt enkelt ta sig tid att klicka in på länken till min blogg och läsa,svårare än så är det inte !!!


Nu ska jag ta lite kaffe,vid 8:45 så ska jag väcka maken,han har sovmorgon idag,och jobbar kväll,så han ska åka 11 tåget och jag tar samma tåg så vi får sällskap,klockan 13 ska jag vara på mötet på Curves och efter det ska jag träffa min vän,så jag vet inte när jag är hemma igen....


Önskar alla läsare en fin dag!!!


Love & Light & Respect




Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards