byulrika

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Ulrika Eriksson - 17 mars 2012 21:15

Har funderat,grubblat hela natten till idag och hela dagen..och kommit fram till ett viktigt beslut...


Jag känner fortfarande stor besvikelse över det inträffade

Hade varit en helt annan sak om hon inte stått och ljugit mig rakt upp i ansiktet,

är det något jag inte kan acceptera så är det att man är oärlig mot mig,

Jag var helt och hållet ärlig i allt jag sa när jag var på Curves och jag tycker verkligen inte att dom ens gav mig en rimlig chans att få visa vad jag går för,det känns som dom tog den lättaste vägen ur detta att bara säga att jag inte passar in där och inte är välkommen  dit igen det känns faktiskt väldigt hårt....


Jag har iaf tagit beslutet att ge upp.....

Ge upp min dröm att ha en praktik inom hälsa/träning

Har kommit fram till att jag måste ta detta beslutet för att rädda mig själv

Jag klarar inte av denna besvikelse en gång till för den slår undan fötterna på mig...

och jag börjar tvivla på mig själv till 100%

och jag kan inte låta någonting få förstöra det jag byggt upp på min resa...

Det får bli en praktik inom vad som helst what ever,,,,


From NU är det bara att gå tillbaka till min gamla strategi,,,,

Lita INTE på någon,Förvänta mig INGENTING 

Det kan låta hårt att ha den inställningen...

Men jag har INGET val längre...


Det är så här det får bli...

För att jag ska ta mig framåt och inte bakåt och neråt i mörkret...

Jag har kommit alldeles för långt för att låta det ske...

Jag vet att jag har styrkan..men jag kan inte ta hur mkt besvikelse som helst...

jag är inte mindre mänsklig än nån annan...


Just nu känns det som jag tappat en hel del...

och jag kämpar för att ta mig tillbaka upp på min rätta väg...


Känns som min energi är på minus 100 just nu...


Ha en fortsatt fin kväll alla jag ska försöka sova,sov knappt nått den föregående natten så sömn är det första jag behöver...sen får vi se vad nästa steg blir för mig....


//UlrikaE 


Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards