byulrika

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Ulrika Eriksson - 18 mars 2012 12:45

Denna dagen började redan kl 7 för mig,men å andra sidan så brukar jag gå upp 4:30-5:00 normalt så lite sovmorgon blev det ju iaf...Men det viktigaste var att jag sov hela natten och att det blev nästan 9 timmars sömn och det var exakt vad jag behövde.


Har märkt att sedan detta hände mig i Fredags att jag blev så illa behandlad så har flera av dom jag trodde var mina vänner dragit sig undan från mig,konstigt sätt tycker jag,men jag kommer inte säga nått utan bara köra på ensam istället,men visst undrar man vad jag gjort för fel,men som jag sagt många ggr tidigare ingen är tvingad att ha mig som vän,man märker när man inte är önskvärd längre och då är det bara att backa och gå vidare helt klart...jag vet vad jag måste lägga min energi på nu och inte är det detta det är då klart...men att jag skriver ner det här betyder inte att det är något jag väljer att lägga energi på sen..utan det är bra att skriva ner funderingar och tankar och det är en av anledningarna till att jag har denna bloggen att just få skriva av mig när inget annat val finns....


Har annars idag inte gjort så mkt mer än fixat tvätt och lunch,sedan kollat lite TV och en film...

Blir ingen motionsrunda idag heller behöver vila och återfå min energi...

Har så konstig värk ut i vänster arm som strålar smärta så jag är i princip tvingad att ta det lite försiktigt just nu... blir att ta nya tag sen med motionen...SJÄLVFALLET!!!!


Har fixat en ny header till bloggen och så får den vara ett tag nu,tills jag känner för att göra en ny som är bättre....


Imorgon lär ju personen från arbetslivsresurs ringa ser inte fram emot det..men det är bara att bita ihop och delge henne mitt beslut....


STORT tack till er riktiga sanna vänner som fortsatt att stötta mig,ni är guld värda ska ni veta <3<3<3


Önskar alla en fortsatt fin söndag!!!


//Ulrika

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards