byulrika

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Ulrika Eriksson - 12 mars 2012 06:40

Fy fan vilken helg det vart,men samtidigt en mkt bra helg då jag har gjort även bra saker för min egen skull..


I helgen så slog jag mitt rekord vad det gäller min motion och var ute och sprang och pw i 1 mil och det känns grymt bra,är superstolt över mina framsteg,Vikten har oxå gått ner väger idag 70,5 kg och har ett BMI på 25,9 wiiieee jag kommer säkert nå mitt slutmål,det känns mer säkert nu än någonsin tidigare kan jag säga !!!


Ni som följt mig på FB vet ju en del av det andra  som hänt...


Min moster har vart här och lagt i brev i vår brevlåda igen,jag blev fly förbannad för hon har fan inget här att göra efter hur hon och mina föräldrar behandlat oss,hon har även för en tid sen gått utanför hos oss och kikat in,allt för att psyka oss,allt för att jag ska lyda minsta lilla vink,och dansa efter hennes pipa,men no way,aldrig någonsin att jag kommer göra det,i lördags rev jag sönder brevet utan att läsa det såklart,eftersom jag aldrig kommer läsa nått hon har skrivit,jag gick helt sonika hem till henne och slängde tillbaka det sönderrivna brevet i hennes låda,igår söndag kom hon med ytterligare ett brev,då tog det hus i helvete kan jag säga,jag rev sönder det och for ut och konfronterade henne,hon pressade mig så långt så jag knuffade till henne och slog till henne,hon sa en massa idiotiska saker om mig,och sa bla annat att det var så synd om fredrik men då ilsknade fredrik till och for ut han med och bad henne dra åt helvete mm...Hon hotade oss och sa att hon skulle anmäla mig,då fick jag nog och drämde igen dörren,kände att det var slutpratat,det som var otäckt var att hon såg helt galen ut,det verkar ha slagit slint helt där,hon har blivit helt galen allvarligt...men jag måste ändå säga att det kändes så skönt att ha stått upp för mig själv och inte låtit henne trycka ner mig,jag insåg mitt i allt detta hur mkt starkare jag är än henne,hon är så svag och feg och det finns saker jag tycker om henne som jag inte kommer skriva här,för det är inget trevligt...men det jag tycker kommer i grund och botten från hur dom tryckt ner mig och haft mig i sitt våld hela mitt liv,då jag alltid gjort som dom sagt,detta gäller både mina föräldrar,moster och mormor(som dog för 6 mån sen)...


Men NO WAY det är slut på det,jag tycker jag bevisade det när jag bröt med dom för 7 mån sen,Men uppenbarligen så fattar dom ingenting,men dessa senaste veckors händelser då både min mamma och moster vart helt galna och försökt med en massa saker mot oss,detta har fått oss att inse att det kommer aldrig bli någon kontakt med dessa människor igen,Vårat liv är mkt bättre utan dom så det är helt kört,dom kommer aldrig bli en del av vårat liv igen,punkt slut!!!!


Måste ÄNDÅ klargöra en sak för alla som sitter här och läser och tror att jag är ledsen pga av hur min moster och övriga i släkten beter sig mot mig och familjen.Jag är varken nedstämd,ledsen eller har ångest,jag känner heller ingen sorg över detta,för det enda jag känner för dom är HAT,och om jag är nånting så är det förbannad och arg för att dom hotar och beter sig så här mot mig och min familj!!!!



Önskar alla en underbar dag!!!!


Love & Light & Respect

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards