byulrika

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

::Stänga::

Av Ulrika Eriksson - 1 mars 2012 20:15

Ja då var det torsdagskväll,veckan har snart gått och helgen är här...


Funderar fram och tillbaka om jag ska stänga ner min blogg eller inte...vill egentligen skriva och dela med mig men känns bara så off...meningslöst varför dela med mig egentligen...tvekar just nu...


Och det beror mkt på hur jag mår...känns inte bra...känns som jag är intvingad i ett hörn och där kommer jag inte ifrån...och allt jag fick veta igår det känns inte bra...har bara lust att skrika rakt ut...lämna mig och min familj ifred...just nu känns det inte som något spelar någon roll...vad jag än gör i detta läget så kommer det bara bli fel...kanske är läge och bara backa och dra mig undan...men nej jag vet inte...


Vet att om jag bara håller ut och använder min styrka rätt så tar jag mig ur detta...men just nu känns det ensamt och inte läge att ens prata om detta...så fick bli att skriva ner det jag känner här istället..även om det nog blev väldigt rörigt insåg jag nu...aja strunt samma på nått sätt tar jag mig igenom detta även om det är ångets och åter ångest just nu....


säger godnatt nu...vi hörs när vi hörs


Love & Light

 
 
Ingen bild

angel

1 mars 2012 20:29

åhh hjärtat som sagt de är helt och hållet upp till dig förstår dig med för du mår inte bra pga de som va igår.. jag kommer alltid finnas för dig goa hjärtat kraaaam<3

 
Ingen bild

reema

1 mars 2012 20:32

vad du än göra om du har den kvar eller stänger den så stöttar jag. Och kommer alltid att finnas vid din sida <3

 
Ingen bild

Annette Johnsson

1 mars 2012 20:33

Lilla gumman.
kanske det räcker med att ta uppehåll från bloggandet tills du själv mår bättre och känner att det är meningsfullt att blogga igen.
Det är ju du som bestämmer hur du ska göra, och vi accepterar ditt beslut vad det än blir.
Jag hoppas verkligen att du kan må bättre snart och att saker och ting löser sig till det bästa.
kram <3

 
Ingen bild

Lina

1 mars 2012 21:02

Vännen. Jag skickar många styrkekranar.

 
Ingen bild

Turid

1 mars 2012 21:16

Men lilla vännen, skickar över massa styrke kramar till dig, och låt dom inte trycka ner dig igen, för inte ska dom vinna, nä för de är du som är vinnaren i alla lägen....KramarOm

 
Ingen bild

pia

1 mars 2012 22:21

Jobbigt för dig att mycket Blue rörigt för dig just nu. Ibland blir det så men gör det som känns helt rätt för dig. Fundera lite till o se vad du kommer fram till o du vet att jag står bakom dig oavsett hur du gör. Ursäkta stavfel. Skriver från mobilen. Kram

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

2 mars 2012 23:43

KramarOm...Ta en paus till att börja.Även om det känns jobbigt nu så tar du dig igenom detta med.Förstår mer än väl att det känns jobbigt att inte få vara ifred.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards