byulrika

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

::Böt adress på bloggen::

Av Ulrika Eriksson - 7 mars 2012 12:00

Har inte bloggat sen i torsdags mest pga att många slutat läsa min blogg,så tappade motivationen att skriva,men insåg att va fan jag skriver ju ändå för min egen skull,för att det är bra att skriva ner det som händer och sker och mina tankar funderingar,så nej jag tänker inte bry mig om nu flertalet lessnat på det jag skriver.......men visst känns det när inte dom man trodde brydde sig vill läsa längre,men jaja nog om det...skriver som sagt för min egen skull först och främst!!!!


Idag har jag vart med sonen på ett möte,tänker inte skriva vad de handlar om av respekt för min sons privatliv,men de var ett superbra möte och det känns väldigt lugnande för mig...och när vi kommit hem så ringde min goa vän och frågade hur det gått,jag kan inte i ord beskriva vad det betyder att hon visar att hon bryr sig genom att fråga.


Imorgon är en speciell dag för mig,då ska jag på möte i Uppsala ang arbetsträning eller praktik vilket det nu blir om det blir nått det återstår att se,jag vill inte och vågar inte tro något än,får helt enketl avvakta...Det jobbigaste just nu är att jag tvivlar på mig själv om jag kommer klara av att göra ett gott intryck om jag överhuvudtaget har nått bra att säga eller inte eller om jag kommer sumpa även detta pga att jag är mig själv..aja det visar sig som sagt.....


Efter detta mötet så ska jag hem till min goa vän Mona ska bli så kul och trevligt som alltid,ser mkt fram emot det :)))


Kan inte hjälpa det men 3 personer som jag ansåg som goda vänner har bara helt sonika raderat mig som vän dom senaste veckorna,och det jobbiga är att se dessa personer på FB eftersom flera av mina kvarvarande vänner är vän med dessa personer,så tankarna går till att blockera dessa personer som raderade mig så att jag slipper se dom,jag vet inte varför dom tog bort mig och tänker inte bry mig och ta reda på det heller,duger jag inte som vän så är det ju så...


Delar adressen till min blogg på FB och twitter så den som ärligt vill följa och och läsa min blogg har all möjlighet att göra det,men som jag nu fått tjata om varje gång jag tagit upp detta så är det upp till vara och en om man läser eller inte,folk börjar visst ta för vana att missförstå det jag skriver och det är sjukt irriterande kan jag tycka så i fortsättningen länkar jag bloggen på FB och twitter men skriver inget om det för övrigt!!!


Ha en bra dag alla,jag ska ta det lugnt en stund nu sedan vid 14 ska jag och F ut och gå igen


Love & Light & Respect

 
 
Ingen bild

Lina

7 mars 2012 12:33

Mycket bra blogg. Jag tror att det kommer gå bra i morgon. Du är en fantastisk person som förtjänar allt gott och har mycket att dela med dig av. Gillar dig mycket. Vad de gäller de som raderat dig får de skylla sig själva som inte förstår hur bra du är. Kram hjärtat <3

 
Ingen bild

daniela

7 mars 2012 12:51

gumman min....vad du skriver och lägger energi på är ditt val och ditt beslut..förstår om du vill ta bort dem...inte alls kul att skriva om inte någon läser..samma för mig på finest..verkar vara knäpp blogg det där<3....hoppas hoppas det gått bra idag för f<3...tänker ofta på dig..har mycket med mig sj...förlåt söt..magsåret nalkas...saknar ihjäl mig gråter ofta...börjat kladda massa blogg nu...tack för delningen så jag fick se vad du heter där<3...kram till min speciella darling...puss kramar sända till dig<3 hoppas ni får en underbar utevistelse..tackar mona för hennes fråga om hur det gicvk annars brukar jag vara snabbast;( men men..älskar dig i alla fall....all min kärlek till dig min vackraste juvel<3<3<3<3<3

 
Ingen bild

Turid

7 mars 2012 15:54

JA du hjärtat, skit i dom som har raderat dig, de är ju upp till dom, passar de inte så får de ju stå för dom, och jag tycker de är jätte roligt att läsa dina bloggar, även om jag kan va fruktansvärt dåligt på att kometera tyvärr.....kram <3<3<3

 
Ingen bild

angel

7 mars 2012 18:58

åhh mitt hjärta såna personer är inte värd din vänskap du är värd vänner som bryr sig om dig och de.. jag kommer alltid va din vän.. och sen va bra att mötet gick bra med din son. och härligt att du ska till din härlige vän mona.. imorn efter ditt möte.. kraaaam goa hjärtat..

 
Ingen bild

Carina M

7 mars 2012 19:43

Vad gäller din blogg så försöker jag läsa den så mycket jag kan men ibland räcker inte tiden till i alla lägen men läser så fort jag kan även om jag kanske inte alltid kommenterar...:-)
Och jag kommer hålla tummar o tår för dig gumman angående ditt möte i Uppsala o du kommer absolut att göra ett bra intryck, det är jag 100% säker på.
Massa kramar och energi från mig <3

 
Ingen bild

Pia

8 mars 2012 08:46

Ja du man kan undra varför en del gör så. Någon som har tagit bort mig också har ingen aning om varför. Egentligen jag som skulle ta bort henne för hon har ljugit för mig o min dotter för några år sedan o varit falsk men vi har valt att glömma det men nu har hon tagit bort mig men som sagt så e det ju hennes val o tänker inte lägga ner någon energi på henne men klart man blir irriterad, Jag följer gärna din blogg men e inte inne så mycket på fb nu men nu har jag läst o kommenterat dina senaste inlägg :)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards