byulrika

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

::Besvikelsen är stor::

Av Ulrika Eriksson - 16 mars 2012 14:56

Jag trodde allt hade gått så bra,hade ingen som helst indikation på något annat...

Men uppenbarligen så hade jag helt fel...

Känner mig bara så ledsen och besviken just nu...Kan ju aldrig lita på vad dom säger i fortsättningen...

Blir att hålla låg profil och inte vara öppen på det sätt jag vart nu..2 ggr i rad har jag alltså sabbat detta nu...

Nått jävligt stort fel måste jag ju göra eftersom hon från Curves ringer till min coach på arbetslivsresurs och säger att jag inte är välkommen tillbaka,att jag inte passade  in där....

Sen säger hon att jag ska inte bli besviken och ta detta personligt...men hur fan ska jag då ta det,ser detta som ett personligt påhopp och att lita på någon ny plats eller personer det kommer bli väldigt svårt...

Jag ger helt upp detta med att praktisera inom nått med hälsa...får bli vilken plats som helst känns inte som att jag ens vill eller orkar lägga ner min själ i detta längre...det får bli som det blir...

Orkar inte ens prata om detta..så har stängt av min mobil för idag...för jag känner att så fort jag ska försöka prata om detta så kommer  tårarna så djup är min besvikelse...


Visst jag överlever detta och kommer bli tvungen att bita i hop...det är ju inget mer med det...men detta kommer ta sin tid att komma över....


/Ulrika

 
 
Ingen bild

Ela

16 mars 2012 15:37

Men älskade gumman min :( önskar jag var hos dig nu och kramade om dig min stackars min älskling :( blir så ledsen att tårarna rinner nedför kinderna hatar att dem gör så mot dig kramar om massor ni. Ros min hunni mitt allt tänker på dig min gumma:*(

 
Ingen bild

Annette Johnsson

16 mars 2012 15:39

Men gumman då. Det är inte dej det är fel på.Det är dom det är fel på som inte kan se vilken fin och värdefull person du är. Jag förstår att du tar det personligt, men även om du just nu känner som att du förlorat, så är det mest deras förlust. Dessutom förstår jag inte varför dom inte gav dej längre tid innan dom dömde bort dej. Dom kan omöjligt lärt känna dej på så kort tid. Jag hoppas verkligen det ordnar sig för dej en dag. kram <3

 
Ingen bild

Pia

16 mars 2012 15:43

Herregud vad fasen håller de på med? Så ledsen för din skull för vet hur du har sett fram emot detta o du va ju där igår o det gick väl bra?. Personligt?????? fur fan ska du då ta det egentligen? Förstår verkligen att du e ledsen o vill o orkar du skriva så finns jag det vet du. förstår om du bara vill vara ifred. Sköt om dig. kram

 
Ingen bild

Turid

16 mars 2012 15:44

Ja jag säger som Annette här, de är inte dig de är fel på, utan dom som har missat dig nu, men som hon även säger att hur har dom kunnat lära känna dig för att dömma på den korta tiden, nä de är allt nått annat som är tok där och inte på dig...kram <3

 
Ingen bild

angel

16 mars 2012 17:00

åhh mitt hjärta jag finns här sänder en stoooor kraaam jag tänke rpå dig mitt uunderbara hjärta hör av dig när du orkar kraaam

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

16 mars 2012 20:56

Jag tycker din coach kunde vara ärlig och säga vad som var orsaken till dig.Klart att hon fick veta varför.Konstigt är det eftersom allt fungerade så bra.

 
Ingen bild

Helena

17 mars 2012 07:28

Tycker det är så hemskt syster hur du blir blivit behandlad.Klart du är jätteledsen nu och besviken.Jag vet hur mycket du sett fram emot detta syster.Är så ledsen när jag hör hurdu blivit behandlad.Det är inget fel på dig syster.Tro inget annat.Du är bäst.kram från Helena.

 
Ingen bild

Lina

17 mars 2012 07:34

Vännen. Tycker att de inte gett dig en chans att visa vilken fantastisk person du är och vilka resurser du har. En dag kommer du att hitta rätt plats. Massa kramar.

 
Ingen bild

Carina M

17 mars 2012 09:19

Kära lilla gumman, jag är mållös. Hur kan dom göra så där mot dig som sett fram emot detta och var överlycklig att det gick åt rätt håll med allt...Jag är verkligen ledsen för din skull men det är INTE dig det är fel på, det är DOM som får den stora förlusten att inte ha en sån underbar person där som brinner för saker och ting. Sänder hur mycket styrka o kärlek som helst o en massa kramar Love U my dear friend

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards