byulrika

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

::Aktiv morgon och fm::

Av Ulrika Eriksson - 20 mars 2012 10:45

Tisdag idag :::::::


Ja denna dagen började 4:30 för mig,var lika bra att traska upp ingen ide ligga och vrida och vända sig i sängen med den värken jag har just nu..brukar kännas bättre när jag kommit upp och kommit igång och det gjorde det väl idag oxå men kan inte säga att det kändes bra direkt...rentav så var jag tveksam till morgonen planer faktiskt...och visste inte om jag skulle genomföra dom eller låta bli...


På morgonen så skulle jag gå med maken ner till aoutomaten och ta ut pengar åt honom och även det jag skulle ha efetrsom jag måste handla under dagen...sedan var planen att när han åkte till jobbet så skulle jag ta mig en motionsrunda när jag ändå var ute...men pga smärtorna imorse så var jag osäker...men ni som känner mig vid det här laget vet att jag är envis (kanske lite för envis ibland för mitt eget bästa) så det blev en motionsrunda men jag kan ju säga att jag inte gick långa sträckor utan jag sprang...jag älskar att springa...så kl 6:20 i morse var jag ute och sprang och det var helt underbart...ont ja det hade jag hela tiden men med vetskapen att det blir bättre av att röra på mig så bet jag ihop och det blev ca 4 km och det måste jag vara nöjd med så där tidigt på morgonen ändå;)


Men detta är inte det enda jag ska motionera idag utan ikväll ska jag och min älskade syster ut och PW/springa och det blir nog en 5 km den turen ser jag grymt mkt fram emot...


Under fm har jag vart iväg och handlat på 2 affärer och jisses så tungt det blev,med kattsand och mat och allt som jag var tvungen att köpa...men glömde såklart en sak så måste iväg igen men det får bli efter lunchen när F gått tillbaka till skolan igen,han kommer ju om en 45 min hem och äter...så medan s jag väntar på att det ska bli dags att fixa lunchen så sitter jag här och tar det lugnt...kan jag vara värd efter denna aktiva morgon och fm...


Kan ju oxå nämna att människan från arbetslivsresurs inte ringt än..och jag tänker inte lägga nån energi på det mer förrän hon verkligen ringer och ger mig besked om vad som ska ske med mig nu.men men nog om det nu!!!


Önskar alla en underbar dag!!!


//Ulrika

 
 
Ingen bild

Turid

20 mars 2012 12:29

Ja jisses vilken energi du har nu mera, du är så duktigt och trots de att du har ont, tänk om alla kunde va så, men inte då känner tyvärr nån/några som har fibro, och de spelar dom på helt o hållet för dessa personer kan inte göra ett skit, så därför är de så roligt att läsa det du skriver....Hej Heja säger jag bara....kram <3

 
Ingen bild

angel

20 mars 2012 15:54

först vill jag påpeka vilken härlig bild på din sida du har.. sen oj oj du är så härligt duktig glad för din skull att du är så envis.. mitt hjärta skönt med motion de är en härlig känsla jag förstår din glädje att fixa detta.. kraaaam uuunderbara sis

 
Ingen bild

daniela

20 mars 2012 18:58

ojoj min stackars ängel...hoppas hoppas du mår bättre under dagen nu...så du kan röra på dig...hahaha du är rolig du 4 km på morgonen ahhaha snarare tidigt hhihihi älskar dig ..du är envis stark och helt otrolig när du tar dig fram...ge mig lite ulrika power pls...<3<3<3<3<3
och trots att du har värk ger du dig ut ändå hihi du är amazing thats it<3<3<3<3<3<3

 
Ingen bild

Pia

21 mars 2012 07:30

Ja nog har du energi så det räcker för flera :) Strongt! Nej strunat i om de inte ringer för det bevisar ju vilka ansvar dom har om de inte hör av sig alls. Irriterande! Jag hade nog ringt o sagt dom vad jag tycker o tänker för jag e sådan att jag bara måste få säga vad jag tycker o tänker o har svårt o släppa vissa saker som när man blir orättvist behandlat. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards