byulrika

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Ulrika Eriksson - 4 februari 2012 22:00

Idag har vart en underbar dag,haft det lugnt och skönt och det var självvalt,

hade ingen ork eller lust att göra en massa,

Och någon motionsrunda blev det inte när det är över 20 minusgrader,

det blev dock en hel del övningar inne,vilket jag iofs gör varje dag ,varje vecka ;)


Har efter denna veckan som var så händelserik med mkt jobbiga saker kännt mig väldigt låg och saknad av energi,

Så jag bestämde att denna helgen blir en helg i återhämtningens tecken,allt för att orka med en ny vecka som säkert kommer innebära en hel del för mig,längtar verkligen tills Tisdag,och det känns som det kommer bli bra,bara dom säger ja så kan nästa del av mitt nya liv börja...


Gruppträffen igår vart verkligen en annorlunda upplevelse,när jag klom dit så säger min handledare väldigt bryskt och hårt att dig ska vi prata med på en gång,inget hej eller nånting,jag tänkta vad f*n nu då,vad har jag gjort,,,

När jag kom in i deras rum,det är 2 ledare i vår grupp,så sa min handläggare att ja du har tydligen lite på gång nästa vecka,jag pratade med Peter i morse(min handläggare på AF) ja jag svarade precis som det var,då säger dom båda till mig lite märkvärdigt upplevde jag det... att ja nu har ju faktiskt vi en sak åt dig oxå,då gällde detta praktik på ett ställe i uppsala,men då tänkte jag att NU eller ALDRIG så är det den gången jag ska stå på mig,så jag sa helt sonika att nej jag vill ta denna chansen och åka till skutskär på tisdag och försöka få denna arbetsträning och sedan anställning,för det kändes helt rätt för mig och sen sa jag att detta är för bra chans för att jag ska tacka nej,så detta innebär att jag kommer ändra riktning helt och hållet,sedan önskade dom mig lycka till lite surt upplevde jag det,jag hade redan från början bestämt mig för att jag SKA stå på mig och endast göra och välja det JAG vill,sen får dom vara sura och besvikna för att jag gjort detta val,Känner mig grymt stolt över mig själv att jag fixade detta på detta sättet!!!


Sonen var i väg igår och han tyckte att allt hade fungerat jättebra och att det kändes bra från första början så det känns mkt lugnare nu och på sikt kommer detta ordna sig det vet jag,och vi kommer självklart fortsätta stötta honom och finnas om han vill prata och så <3<3<3


Idag har vi ätit gott till middagen,fixade lite extra fint,tyckte vi var värda det,sedan blev det lite gott till kaffet och melodifestivalen en supermysig kväll <3<3<3


       


Önskar alla en godnatt <3<3


Love & Light




Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards