byulrika

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Ulrika Eriksson - 29 februari 2012 08:45

Vill börja detta inlägget med att tacka alla innerligt mycket som läst och kommenterat och kollat på bilderna från min makeover i lördags,även dom som kollat på bilderna på FB,Erat engagemang för det jag gjorde då och all den uppmärksamhet och allt underbart ni skrivit,det kommer jag alltid minnas och vårda ömt i mitt hjärta,all kärlek till er alla <3<3<3


Har inte bloggat på ett par dagar nu,har inte haft lust och sedan har d inte direkt hänt så jättemkt heller...


Maken var ledig mån-tis,så det har vart 2 hemma dagar,vi har grejat och fixat en hel del hemma,så det var skönt,måndagen gjorde jag inte så mkt egentligen,tog det väldigt lugnt,hade så mkt värk efter helgens äventyr,men det är värt allt!!!!


För makeovern jag fick i lördags har bara stärkt mig och fått mig att se med nya ögon på mig själv,och idag ser jag ut på utsidan som insidan kännts ett bra tag,så detta var verkligen vad jag behövde.En dröm att få göra detta,min tacksamhet till Mona och Amanda finns det inga gränser för,dom ska veta att det dom gjorde för mig betyder så mkt så jag kan inte ens hitta dom rätta orden <3<3<3


Igår var jag och maken ut på en långpromenad i det härliga vårlika vädret,underbart Sedan blev det lite vila och sedan greja lite under eftermiddagen innan det var dags och fixa middag,på kvällen blev det kolla film och ta det lugnt.


Fick även ett mail i går av AF och fick då veta att detta i Skutskär blev ett nej,och jag kände bara what ever,var så in ställd på ett nej,så jag kabn inte säga att jag kände nånting egentligen,lite senare ringde min coach från Arbetslivsresurs och hon och den andra coachen hade tagit kontakt med Curves i Uppsala så nu väntar jag bara att få ett samtal så att jag och min coach kan åka dit och träffa dom och se om jag kan få praktik där,men enligt Arbetslivsresurs så var dom intresserade av att låta mig få praktik/arbetsträning där,så vi får se vad detta blir,men tror detta skulle passa mig bra eftersom det är överviktiga kvinnor som tränar där och försöker ändra sina vanor,och det låter jätteintressant att få prova på att jobba där,men som sagt jag tror ingenting förrän dom verkligen sagt ja och allt är bestämt.Men självklart så satsar jag 100 % på att få detta.


Nu ska jag fixa det sista här innan jag ska åka vid 10.ska till Uppsala och luncha med min syster,ska bli supertrevligt,är hemma om några timmar igen <3<3


Love & Light

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards