byulrika

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Ulrika Eriksson - 12 februari 2012 22:30

Denna helg har vart superhärlig

Igår lördag var vi bjudna till min syster och hennes familj,

vi hade det så trevligt och skoj,helt underbar dag/kväll

Vi fikade och blev bjudna på mat och sedan på kvällen blev det mellon och lite gott att äta till det,

Jag njöt av hela denna dagen verkligen,Stort tack till er <3<3<3


Idag söndag så var vi ut på fm hela familjen och gick en underbart skön promenad i den härliga februari solen,

Det är verkligen inspiration för mig och jag njöt av detta absolut <3<3

När vi kommit hem så fixade jag lunch och sedan blev dte lite kaffe och på em vilade jag och lyckades faktiskt sova ett tag vilket hör till ovanligheten nuför tiden...


Sedan blev det att ta hand om den torra tvätten och hänga upp den nytvättade tvätten och efetr detta börja med middagen,kvällen har vart lugn...


trots det inträffade på FB ikväll som faktikst gjorde mig lite ledsen,tog illa vid mig för personligen så tycker jag inte man gör så,skulle då aldrig bete mig på det sättet själv...

Det som hände var att min allra bästa,min vackraste skrev ett personligt inlägg direkt till mig,som var menat bara för mig,då lag sig en person i och skrev mitt i det,jag tog faktiskt illa vid mig för detta var ju mellan min bästa och mig...tycker bara inte att man gör så...sen får andra tycka vad dom vill jag är inte tyst när jag tycker någon gör något fel mot mig,punkt slut...


Min allra bästa Daniela det finns ingen som du,du betyder så oändligt mkt för mig,och jag är så otroligt lycklig och glad för din skull,STORT grattis till er båda ni är så värda denna lyckan all kärlek <3<3<3


Dags för mig att sova snart så önskar en godnatt


Love & Light

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards