byulrika

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Ulrika Eriksson - 22 februari 2012 20:15

Nu har snart denna Onsdagen gått,,,


Mår så mkt bättre nu när jag fått ta denna sprutan jag tar var 3:e månad,har vart hemskt denna gången,har mått skitkonstigt den senaste veckan,så jag hade verkligen längtat efter att få ta denna sprutan,och det var definitivt pga denna bristen i kroppen som gjorde att jag mått så här och var så trött på ett väldigt konstigt sätt,inte alla som trodde mig,men JAG visste att det var orsaken till mitt mående.. duhhh!!!


Är annars väldigt irriterad på att dom i skutskär inte hört av sig,fick ju i måndags veta av min handläggare på AF att dom var väldigt tveksamma till att ge mig denna chansen,men att jag gjort ett mkt bra intryck..bullshit säger jag,man kan inte göra ett bra intryck samtidigt som dom är så tveksamma till mig,och hon lovade min handläggare att ringa och ge mig ett svar men det har inte kommit något samtal än och allvarligt så vet jag inte om jag är så intresserad längre,och ger dom mig ett nej så spelade dom bara ett spel inför mig på mötet förra torsdagen,med allt positivt dom sa då så verkar det inte stämma alls NU,kan inte acceptera att dom sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet,tycker det är respektlöst av allra högsta grad...aja det visar sig om hon hör av sig eller inte och vad jag svarar, det vet jag faktiskt inte,är bara väldigt tveksam,kanske är inte det de rätta för mig trots allt med tanke på hur dom hanterat detta...


Imorgon ska jag vara hemma ensam hela dagen,blir väl att städa och greja som vanligt,finns inte mkt annat att göra,känns bara så trist och tråkigt och ensamt,imorgon kväll kommer sonen hem igen och det ser jag såklart fram emot <3<3<3


På fredag ska jag sonen och maken åka till Uppsala,maken fick ledigt så det känns jättekul,inte ofta chansen finns att göra nått hela familjen så detta känns kul,ska handla lite inför lördagens äventyr,och även en jacka,sedan lite annat med,

ska även på ett möte i Uppsala då med AF och ALR och det bävar jag för,har inget till övers för dessa personer just nu,och känner bara irritation tyvärr,men vi får se vad som händer.


Annars så ser jag så mkt fram mot lördagen,ska bli så kul,vad detta är jag ska göra tänker jag inte berätta NU,men det kommer bilder och text om det sedan efter lördagen så den som vill veta får helt enkelt hålla sig till tåls ;) hehe


Önskar alla en fortsatt fin kväll och en godnatt sen när ni ska sova <3<3


Love & Light

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards