byulrika

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

::Ledsen dag::

Av Ulrika Eriksson - 6 februari 2012 21:00

Denna dagen har gått väldigt sakta tycker jag...

Har mest kännt mig nere och besvikelsen är stor,

Känns som det är min vanliga otur att när det äntligen ska hända något efetr så lång väntan ja då blir det inställt,

Ja jag vet att hon ska höra av sig när det kan bli av med ett nytt möte,men tro mig det hjälper inte att tänka på det nu..för jag hade sett fram emot morgondagen så det kan jag inte ens beskriva i ord...


Har annars vart en dag när jag kännt mig så ledsen och nära till tårar nästan hela tiden,inte för att det hjälper,men ibland kan det kännas skönt att gråta ut,och jag vet faktiskt inte varför jag haft dessa känslor idag,men jag har sådana dagar ibland.och dessa dagar då håller jag mig borta från andra,känns mest som jag bara vill gömma mig,bättre vara ensam än besvära någon annan en dag som denna...


Imorgon börjar allvaret för sonen,då är de det första Nationella provet av 11 st som dom ska ha denna sista terminen i 9:an,hualigen säger jag,jag avundas honom inte,håller tummarna för att han ska klara detta,är inte det lättaste av vad jag har förstått. Men önskar min älskade son all lycka till denna sista terminen!!<3<3


har bestämt att bara dela bloggen på FB i fortsättningen,utan att skriva nåt om att alla är välkomna att läsa och kommentera,tänker inte jaga läsare i fortsättningen,utan den som läser ,ja det är kul och även med kommentarer,men har lessnat så i fortsättningen skriver jag bara och delar,sen får var och en göra som dom själva vill,på återseende kära läsare eller INTE?!


Önskar alla en fortsatt fin kväll och en godnatt sen


Love & Light



 
 
Ingen bild

Turid

6 februari 2012 21:17

Ja men alla har vi dagar som känns som skit och man vill bara va ensam, även jag har det men har lite svårt att gömma mig här, men som väl är så brukar dom ge med sig, och du ska se att allt går bra..kram <3

Ulrika Eriksson

6 februari 2012 21:21

ja så är det,och det går ju över,en natts sömn gör nog susen för mig,kram

 
Ingen bild

angel

6 februari 2012 21:23

åhh hjärtat de är klart man har rätt till att må dåligt vissa dagar förstår dt.. och trist att de blev inställt imorn.. hoppas de kommer gå bra för din son kraaam

Ulrika Eriksson

6 februari 2012 21:25

tack mitt hjärta,ja så är det ju,bara jobbigt när dessa känslor kommer över mig,ja det är jättetrist,så nu är dte bara denna evig väntan och tålamod igen tills hon hör av sig och bokar in en ny dag och tid,tack så mkt kram

 
Ingen bild

Annette Johnsson

6 februari 2012 21:36

Förstår att du känner dej ledssen och besviken just nu,men man får känna så. Man kan inte alltid vara glad och uppåt, sånt är ju livet,som en berg och dalbana ungefär. Men jag hoppas och tror att du tar dej igenom även detta. Jag avundas inte din son heller, men jag önskar honom lycka till.:) kram.

Ulrika Eriksson

6 februari 2012 21:56

tack gumman för din omtanke,ja det är klart jag tar mig igenom detta,känns säkert bättre redan imorgon,tack så mkt för lyckönskningen till min son kram

 
Ingen bild

Pia

6 februari 2012 21:47

Förstår att du e besviken att det inte blev som planerat men du ska se att det ordnar sig ändå. Ja du alla har vi dagar då man är ledsen o ingenting e roligt o då kan det lätta med lite tårar. Du ska se att allting ordnar sig. Styrkekramar

Ulrika Eriksson

6 februari 2012 21:55

Tack Pia för omtanken,ja det ordnar sig säkert,ska ju få ett nytt möte bara hon är på benen igen,men klart jag blir besviken när jag nu hoppas så mkt på just detta.kram

 
Ingen bild

ela

6 februari 2012 22:07

gumman min älskade juvel <3<3<3<3 sänder massa kramar...finns här om du behöver mig...kram<3<3<3förstår din besvikelse:(<3<3<3<3<3tänker på dig<3<3<3

Ulrika Eriksson

7 februari 2012 06:59

tack darling..i dessa situationer finns aldrig någon när jag bäst behöver,så det är bättre klara av det själv och bara se an tiden så går det över...kram

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

8 februari 2012 08:40

Inte konstigt att du har nära till tårar som du längtat till denna dagen.Hoppas det blir av snart.
Kram

Ulrika Eriksson

8 februari 2012 10:19

tack,det hoppas jag med att det ska bli,kram

 
Ingen bild

Lina

8 februari 2012 11:11

Jag kan också ha sådanna dagar ibland. Krama om dig massor.

Ulrika Eriksson

8 februari 2012 11:14

Tack så mkt vännen det värmer gott kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards