byulrika

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

::Dags::

Av Ulrika Eriksson - 15 februari 2012 07:30

Idag är det då äntligen dags för mig att få åka till Skutskär och träffa Annette och hennes man som har detta företaget,Ser verkligen fram emot detta,det känns spännande och väldigt roligt.

Det är meningen att det ska bli arbetsträning från början så att jag får starta i lugn takt,i min egen takt utan att behöva känna någon press,för att sedan leda till anställning på heltid om allt stämmer och det fungerar mellan oss,för som dom sagt från början så är det personkemin emellan oss som är det viktigaste inte kunskapen,för man kan alltid lära sig nya saker,och det är precis vad jag själv tycker med,jag har bara positiva känslor inför denna dagen,och jag kände från första samtalet att jag gillade henne mkt,vi fick väldigt bra kontakt,Så detta bådar ju bara gott känns det som.och hon har stor förståelse för den resan jag gjort så detta känns verkligen som den bästa chansen jag någonsin fått,och starten kunde inte bli bättre,så jag hoppas verkligen det bli ett JA,men jag tror mkt på ett JA,för hennes första fråga igår var om jag ff var lika taggad att få börja jobba,och dte hade hon inte frågat annars om dom inte vart intresserade av att ge mig denna chansen,så jag har STORA förhoppningar inför detta mötet idag.


Ska åka redan kl 8:55 så det känns bara bra att det är redan nu på morgonen,känns väldigt bra för mig att åka iväg och göra detta på egen hand,jag hade kunnat få med mig min  handläggare på AF,men jag sa nej,vill klara av detta själv,det kan bara stärka mig anser jag,och jag vill ju kunna klara av sådana situationer själv efetr att i så många år alltid behövt ha någon med mig för att överhuvudtaget ta mig till olika ställen pga av den sociala fobin,så känner jag idag att jag är så stark att jag ABSOLUT klarar detta,och när ag tittar tillbaka på var jag var någonstans för 2½ år sen och vart jag är idag så känner jag att kunde jag klara allt jag gjort under denna resan då klara jag ALLT,Det viktigaste är att tro på sig själv,och det gör jag till 100%.


Idag när jag ställde mig på vågen så blev jag extra glad för jag hade nu lyckats komma under 73 kg,Väger idag 72,7 kg och har ett BMI på 26,7 ,Så jäkla STOLT över mig själv <3<3<3


Önskar alla en bra dag,jag skriver senare igen om hur det gått!!!


Love & Light

 
 
Ingen bild

Annette Johnsson

15 februari 2012 08:07

Lycka till nu gumman. Det kommer säkert gå jättebra. :)
Grattis till ytterligare viktminskning. Bra jobbat. <3

 
Ingen bild

Pia

15 februari 2012 08:09

Detta låter verkligen som ett stort steg i ditt nya liv o du ska se att det funkar kanon o som sagt kemin e ju jätteviktig o det verkar ju som det klickar direkt mellan er så det kan inte bli mer än positivt. Tänk vilken utmaning för dig att få arbetsträna o sen få ett fast arbete, härligt. Ja du måste skriv sen hur det har gått för jag e jättenyfiken :) lycka till o ska tänka på dig. kram

 
Ingen bild

Elisabet Lindberg

17 februari 2012 09:19

Ja,nu har du ju varit dit redan och jag hoppas det gick bra.Jag förstod att det var detta du skrev om på fb.KÄnns ju bra det här tycker jag,för din skull alltså.
Grattis till att ha kommit under 73 kg =)

 
Ingen bild

angel

18 februari 2012 19:33

åhhh hjärtat blir så glad för din skull så härligt kraaaaam uunderbara du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards