byulrika

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

::9 mån sedan OP::

Av Ulrika Eriksson - 25 februari 2012 08:00

Ja då var det lördag och jag var så klart uppe väldigt tidigt,

Kunde liksom inte somn om när jag vaknade vis 4:30 så tillslut gav jag upp och gick upp och fixade lite och gjorde kaffe o frukost istället.


Orsaken till att det var svårt att koppla av imorse är det jag ska göra idag,ser så himla mkt fram emot detta och har gjort det sedan det bestämdes,men kan säga att det är än så länge med skräckblandad förtjusning,men vet att det kommer bytas ut i att jag njuter som bara den av denna dagen,detta är en sak jag kommer göra en gång i mitt liv och det kommer bli ett minne för livet för mig,Som jag sagt tidigare så kommer jag inte berätta nu vad jag ska göra utan det kommer bilder och text sen så att ni får se hihi än så länge är detta en hemlis så ni får ge er till tåls om ni är nyfikna på vad jag ska göra idag ;)


Idag är det 9 mån sedan op och det känns helt otrroligt vad fort det gått samtidigt så känns det som att det var evigheter sen op,och det har hänt enormt mkt under dessa månader,både med mig själv och i mitt liv på alla plan måste jag säga,


Igår var jag och familjen i Uppsala och shoppade lite och hade en helt underbar dag <3<3,Köpte bland annat en jacka och byxor till sonen,och maken köpte några saker han ville ha,och jag köpte en jacka till mig ingen vinter jacka men har jag en tjock tröja under så kan jag ha den nu iaf hehe..kan inte fatta att jag kan ha denna jackan helt otroligt att jag först provade storlek 40 och den var för stor,så jag tänkte okej jag får väl prova storlek 38 men den kommer jag aldrig kunna ha,men jisses så fel jag hade då,STORLEK 38 jag fattade ingenting måste jag erkänna,och blev allvarligt talat lite chockad över detta måste jag säga,men superglad såklart wiiiiieeeeeee


Var ju även på ett möte kl 13-14 med AF och ALR,det var ett så kallat avstämningsmöte ang tiden jag gått på rbetslivsresurs,och det blev ett mkt bra möte och jag fick klarhet i en del saker,jag var beredd att släppa detta med skutskär,men efter det jag fick veta så bestämde jag att jag avvaktar så får jag se vad dom beslutar,Min handläggare på AF skulle ringa dom nästa vecka och höra om dom bestämt sig,så vi får se hur detta slutar,han skulle iaf lägga ett gott ord för mig,och han har alltid bara bra saker att säga om mig så det känns ju ok ändå,sedan hade han även bett kyrkoherden på den kyrkan jag hade arbetsträning förut om referenser och det är ju verkligen ett plus för mig eftersom dom var supernöjda med mig. så kanske detta kan sluta bra trots allt vi får se,annars så kommer jag säkerligen att få en praktikplats på ett ställe i Uppsala så det ser trots allt okej ut tycker jag.


Det var lite roligt och komiskt att se min handläggare från AF igår när han såg mig när jag kom dit,för han hade inte sett mig på 4 mån och såg allt lite chockad ut över hur mkt jag förändrats hehe


Nu ska jag göra mig i ordning det sista innan det är dags att gå till tåget,


Önskar alla en underbar dag !!!


Love & Light



 
 
Ingen bild

Turid

25 februari 2012 08:08

Härlig härlig, men ååååååååååååå va jag är nyfiken nu ska du veta, väntar med spänning på foto sen och på att få höra va du gjort för skoj.... ja du ska se att allt kommer att lösa sig till slut...kram <3

Ulrika Eriksson

25 februari 2012 08:24

Hihi ja jag har märkt att det finns en hel del som är nyfikna :))men det är så roligt att få visa bilder och så sen när inte många vet vad som ska ske idag:)))Tack min goa kram

 
Ingen bild

angel

25 februari 2012 09:16

åhhhh hjärtat va glad jag blir för din skull ja du har verkligen gått igenom en hel del i ditt liv min uunderbara syster.. är glad för din skull att du ska göra en sak idag ser med späning fram emot bilderna.. mååååånga varma kraaaaamar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards