byulrika

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Ulrika Eriksson - 13 maj 2012 09:00

Ja då var det söndag igen...jag älskar söndagar så jag är glad det är den dagen idag såklart =)


Har inte bloggat på några dagar,inlägget om tisdagens möte tog musten ur mig helt,den dagen var så stor för mig och det absolut största steget framåt för mig och ett bevis på att jag lyckats så bra som jag verkligen drömt om att jag skulle göra...omtumlande minst sagt har denna veckan varit för mig...


Har mest fokuserat och lagt min energi på träningen dom senaste 4 dagarna och sprungit på tider och i en fart som jag trodde var omöjligt för min del,har överträffat mig själv verkligen och det ger ju bara än mer motivation och inspiration att fortsätta...inte för att jag hade tänkt sluta träna men det är viktigt att hitta dessa små saker som håller motivationen vid liv...det blir lättare då...men jag kämpar på med allt även om min motivation skulle sjunka...för det gör den emellanåt för mig med...men jag är så fokuserad på vad det är jag ska göra så jag håller mig flytande under dom tuffa perioderna tills den starka motivationen åter är tillbaka och då blir allt lättare igen...


Annars har det inte hänt så mkt dom senaste 4 dagarna mer än att jag fick ett mail från AF och min handläggare där..


Och fick då reda på att på Tisdag ska jag då äntligen till Lernia och få höra om detta studieförberedande programmet och OM jag kommer med så skulle det börja ganska så snart fick jag veta...Men vi får se vad det blir av detta...kan inte tro på nånting efter alla bakslag jag haft med diverse praktikplatser och ALR...Jag kommer inte tro på att detta är ett steg framåt förrän det är 100% säkert att jag får en plats...och av handläggarens mail så var det ett stort OM...aja vi får se vad som sker...


Idag är det strålande solsken och blå himmel ska bli underbart ut och springa i detta härliga väder istället för det regnande och blådsandet som vart den senaste veckan :))Vid 11:30 så ska jag och min älskade syster ut och springa det var några dagar sen vi sprang tillsammans så detta ska bli jättehärligt och kul..


 

Önskar alla en underbar Söndag,det ska jag ha var så säkra på det ♥ ♥


Love & Light & Respect

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards