byulrika

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Ulrika Eriksson - 23 maj 2012 07:45

Ny dag...får se vad denna dagen ger och vad jag ska hitta på...inget planerat iaf...mer än till ikväll...


Mådde inget bra i går kväll så det blev att lägga mig väldigt tidigt...Har sovit typ 9 timmar i natt men är ff sjukt trött...men med alla problem just nu så är detta en psykisk trötthet som inte går att sova bort...känner igen det från mina år när jag mådde så psykiskt dåligt...så det är bara att försöka ta det lugnt och inte stressa upp mig eller jaga upp mig för mkt ang dessa problem vi har...men tänker inte skriva här om vad det är för problem...för tycker inte det är nått jag bör dela med någon annan...för jag kan nästan säkert säga att det skulle inte finnas mkt förståelse...utan mest dömande kommentarer...så detta är nått jag håller för mig själv...och i familjen...


Var iaf ute och sprang i går morse och det gick sjukt bra...är impad av mig själv...är minst sagt förvånad över min framfart att jag har denna farten i benen...och denna träning ger verkligen resultat på mer än ett sätt...börjar till och med se det själv att det syns på min kropp att jag tränar...så stolt över mig själv ♥ ♥


Dagen närmar sig med stora steg...på fredag är det den 25/5 och exakt 1 år sedan min GBP-OP...tänker inte skriva så mkt om det nu...men känslorna är överväldigande pga av många orsaker...svårt att förstå för dom som inte gått igenom samma sak själva...med all förändring som skett i mitt liv och med mig själv...det har vart en TOTAL förändring...kanske skriver jag nått om detta  på fredag....


Nu ska jag kolla tv ett tag och dricka lite kaffe så får jag se sen vad jag ska göra....


Love & Light & Respect


Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards