byulrika

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Ulrika Eriksson - 20 maj 2012 20:00

Ja nu har snart denna Söndagen gått...Har vart en bra dag på flera sätt


Morgonen började lugnt...med frukost och kaffe och film sedan tog jag hand om disken och fixade lite i köket så det var klart tills jag skulle ge mig iväg vid 11:20...


Hade bestämt med syster att komma till henne vid 11:30 så tog mig en cykeltur  på 3,4 km hem till henne...finns en kortare väg men jag tar alltid denna längre...ju mer jag rör på mig desto bättre så varför ta den kortare vägen då hehe;)


När jag kom till syster så gav vi oss iväg på en gång ut på en träningsrunda jag var sjukt osäker på vad jag skulle kunna göra för tider idag med tanke på dom smärtor jag hade över bröstet...som jag haft sen i torsdags...men idag fick det vara nog med vila så idag skulle jag bara ut och springa...


...och det gick suuuuuuuuperbra måste jag säga...jag klarade av att springa 5 km på den snabbatse tiden jag någonsin klarat och sedan blev det alla 5 km på under 7 min / km helt otroligt vilken känsla att klara detta...är så otroligt glad och STOLT över mig själv och min syster såklart som är jätteduktig hon med..så glad att jag har henne älskar dig syster du är bäst


När vi sprungit klart och kom hem till syster igen så bjöd hon mig på lunch och sedan kaffe gottit som bara den och supertrevligt,vi satt och pratade och kollade tider och fart och allt sånt vi håller koll på så att träningen ska gå framåt...


Vid 14 tiden tog jag cykeln hemmåt så då blev det en tur på 3,4 km till..mötte maken påvägen hem som hade vart ute och gått så vi gjorde självklart sällskap..när vi kom hem gick vi och handlade lite sedan blev det mellanmål och kaffe och kollade sista avsnittet på en serie vi kollat på dom senaste dagarna...


Vid 17:30 blev det middag och sedan har vi kollat film och druckit kaffe och nu fortsätter filmtittandet fram till det blir sängen vid 21:30...


Har vart en helt underbar dag....so amazing


Önskar alla en fortsatt härlig söndagskväll och en godnatt sen när det blir dags för det.....


Love & Light & Respect

Av Ulrika Eriksson - 20 maj 2012 08:45

Ja det är morgon igen..har vart uppe ett bra tag redan inte gjort så mkt än...mest tagit det lugnt fixat frukost och kaffe och mat till katterna som vanligt med andra ord...


Söndag idag och det är skönt..älskar söndagar...önskar bara att det kändes bättre i kroppen,värst är smärtan över bröstet i alla musklerna...det går över jag vet det...men nu är jag less på denna vila så idag blir det ut och röra på sig....får se hur det går och känns efteråt...


Funderar på att ge upp FB helt och hållet vet att jag kommer förlora en del vänner då men det känns ändå inte som riktiga vänner längre...en del av dom...har man inte ens tid att skriva ett hej ja då får det ju helt enkelt vara känner jag...sen som jag sagt tidigare så ger det skrivandet på FB mig inte så mkt längre...vill hellre ha RIKTIG kontakt med folk...börjat känna mer och mer att det är så ytligt på ett sätt jag inte kan förklara...det är mina känslor och tänker inte förklara det för någon heller...Kanske kommer lusten till FB tillbaka men just nu är jag både besviken och irriterad på vissa...


Jag gör annat istället för att hänga på FB och det känns faktiskt bara bra...känner att eftersom det alltid är jag som ska höra av mig till vissa och många svarar inte ens när jag skriver...men dom svarar andra...ja då får det vara...så just nu känns det bättre att inte skriva på FB och ägna min tid åt annat istället...


Ska iväg ett tag idag vid 11:30 får se när jag kommer hem igen,blir nog ett par timmar iaf som jag blir borta...Ska bli kul iaf...sedan imorgon är det vardag igen och måndag,då är sonen ledig från skolan,maken jobbar måndag till onsdag sedan har han semester 2 dagar,skönt för honom med lite xtra ledighet :))


Önskar en fin och härlig söndag ♥ ♥


Love & Light & Respect



Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards