byulrika

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Ulrika Eriksson - 11 april 2012 20:15

Denna dagen var ingen höjdare direkt till en början iaf,mått lite sådär och insåg nu ikväll att de nog faktiskt var känningar av en dumping..men det har gått över igen så ikväll kunde jag äta som jag skulle :)


Eftersom jag mådde som jag gjorde idag och pga att jag var sjukt trött så tog jag beslutet att ta en vilodag speciellt från motionen,behövs en sådan dag ibland och speciellt efetrsom jag kör så hårt med motionen och framför allt springandet...


är sjukt stolt över min bedrift att jag och syster sprang rundan på 4,8 km igår kväll på tiden 34,02...vilket innebär att vi slog den gamla tiden med 4 MIN 44 SEK,Wiiiiee vad vi är duktiga.Så grymt skönt och underbart att vi klarade denna utmaningen på det sättet vi gjorde,helt sjukt ju hur snabba vi blivit på så kort tid,att slå vår tid med så mkt hade jag aldrig ens kunna trott...Nästa utmaning blir imorgon kväll...det ser jag såååååå mkt fram emot..Here we come <3<3<3


Att jag överhuvudtaget kan springa idag är ett under,för jag har aldrig kunnat springa tidigare...då mkt pga min fot...jag föddes med klumpfot och opererade foten som nyfödd...har sedan haft sjukt mkt problem och besvär under hela mitt liv...och det såg inte ljust ut alls för min stackars fot...för jag har haft sån värk och svullnad och rödhet  i många  många år i den foten...och det såg ut att mer och mer gå mot att jag skulle vara tvungen att operera den...men glädjande nog så har min viktminskning resulterat i att idag ser den foten nästan ut som den andra och jag har ingen värk eller svullnad och rödhet längre...


Pga min enorma viktminskning på ca 68 kg så har jag lyckats åtgärda många kroppsliga problem jag haft under många år och idag är jag fullt frisk förutom min fibro men den har jag oxå förbättrat så mkt det går,så min viktresa och alla förändringar iom den har jag bara vunnit på,allt kämpande och slit är värt det till 100%,skulle inte vilja ha något ogjort...älskar mitt nya liv som blivit det livet jag vill leva..har tillslut funnit mig själv mitt rätta jag...tror ingen riktigt förstår hur förändrad jag är egentligen...jag hatade mig själv men idag älskar jag den jag blivit och hur jag har förändrats...Älskar mig själv och mitt liv är underbart amazing trots en del problem....men summan av allt är att jag lever det liv jag alltid velat ha <3<3<3


Önskar alla en underbar onsdagskväll....

Här blir det tv sen sova


Love & Light & Respect


Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards