byulrika

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ulrika Eriksson - 10 april 2012 15:00

Ja det har verkligen vart en helt underbar dag hittills och så kommer denna dagen säkert fortsätta vara,känner det i hela kroppen...It's a goooood day


Natten var väl inte någon höjdare i fråga om sömn,kände i hela kroppen att något var på gång...har visst blivit väldigt känslig när dte gäller dessa perioder då jag har rasat i vikt...och i natt så kände jag det absolut och mkt riktigt så hade jag tappat mer än ett ½ kg på ett dygn och det är definitivt mkt så här i slutet på min viktresa..har bara 0,8 kg kvar så är jag nere på normalvikt...all övervikt är då borta enligt alla tabeller...men jag ska ner ca 2 kg till då,för jag vill absolut inte ligga på gränsen mellan normal och övervikt,utan vill ha lite och ta på...vet att en del tycker jag borde nöja mig med att komma exakt på gränsen men NEEEEEJ jag vet vad jag vill och vad mitt mål är så det så !!!! 


Senaste tiden har mina mått krymt enormt måste jag säga,jag börjar till och med se resultat på dom problemområden jag har tack vare min sjukliga fetma jag hade från början så har det medfört enorma problem med huden på magen och benen nu när jag gått ner 68 kg...men jag ser resultaten nu som börjar sakta synas...och jag är superglad för detta verkligen,allt hårt slit och kämpande är värt det tro mig jag skulle inte ha velat ha någonting ogjort hur jäkla tufft det än vart och är...mina ledord varje dag är KÄMPA KÄMPA KÄMPA och det gör jag verkligen faktiskt mer än någon riktigt kan förstå...


Min dag började som vanligt med frukost och lite tv och koppla av,sedan vid 8 var det dags klä på mig och ta cykeln,och utföra min planerade utmaning att försöka cykla längre än 1,1 mil och det gjorde jag,väl genomfört så blev det nästan 1,3 MIL på ca 41 min,det är jag sjukt nöjd med kan jag lova.


Ikväll blir nästa utmaning,då med min älskade syster,ska bli så intressant och kul och se om vi slår den gamla tiden,återkommer ikväll med resultat,men jag kan ju säga så här att med tanke på dom framsteg vi gjort senaste veckorna i vårt springande så har vi en god chans att lyckas med denna utmaningen!!!


Har idag fått mail från ALR och vet nu hur dom sista 2 veckorna jag är skriven där  kommer se ut för min del ,blir 2 möten nästa vecka sedan efter den 20 så är det AF som tar över igen och det som ska ordnas så jag kommer in på vuxenutbildningen och läsa upp mina gymnasieämnen först och främst... lär ju säkert ta sin tid,så jag får nog vänta ett tag till MEN det kommer bli så bra detta i slutet :))))


Annars har jag försökt vila en stund men det gick inte för älsklingen Tiger ville ha min uppmärksamhet hela tiden så det fick bli att köra ut han från sovrummet och göra meditationsövningar istället:)))

Sedan har jag tagit hand om disken och plockat lite i köket,även vikt tvätt och lagt undan det och vart iväg och postat månadens pappaer till FKassan så jag får min "lilla" ersättning runt den 25 som vanligt.Har även hunnit med ett kort pass styrketräning wiiieeee


Nu ska det bli lite kaffe och ta det lugnt fram tills det är dags att fixa middag,idag äter jag före grabbsen eftersom jag ska ut och springa vid 18:15,och maken är inte hemma förrän efter 18 så då får det bli så.


Ha en fin kväll alla


Love & Light & Respect

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards