byulrika

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Ulrika Eriksson - 28 april 2012 19:45

Ja vi börjar väl med fredag och det var verkligen ingen höjdar dag...

Det började väldigt tidigt på morgonen med att jag vaknade och hade väldigt ont i ansiktet..gick upp och kollade i spegeln och fick en chock och blev så rädd för halva ansiktet var svullet och dte såg hemskt ut...blev så rädd så jag började känna att jag försvann bort...såg att jag blev alldeles vit i ansiktet stapplade ut i hallen och på väg in i sovrummet så svimmade jag...slog i huvudet i golvet och hade väldigt ont när jag vaknade till...och var så yr och kunde med nöd och näppe ta mig in i sängen väl liggandes i sängen så kom illamående,hjärtklappning och blodet bara ruseade i hela kroppen...det gick över efter en 10 min men de var en riktig otäck upplevelse...resten av dagen tog jag det bara lugnt...och tog medicin så svullnaden började gå ner och mot kvällen såg det skapligt ut iaf...det gick definitivt åt rätt håll...


Idag lördag vaknade jag vid 7 och hade då sovit hela natten sedan 21 på fredagskvällen...var helt slut efter dom upplevelserna igår...hua vad otäckt det var...Idag var nästan all svullnad borta och jag såg riktigt bra ut om jag jämför med igår...jäkla allergi och ställa till det...Blev riktigt glad att jag var så pass mkt bättre idag för det innebar att jag kunde åka hem till syster precis som vi planerat :))


När jag kom hem till syster och hennes familj så gav vi oss genast av ut på ett träningspass och sprang/gick 5 km...blev ingen hårdträning idag för jag vågade inte ta i och anstränga mig så mkt efter gårdagens händelser...och jag tog beslutet att springa idag även fast jag var så dålig igår...och det var för att jag verkligen behövde komma igång igen efter 2 dagars uppehåll i träningen...och det gick ju bra iaf så det kändes skönt :))


När vi kom hem till syster igen så blev det lunch...ochn efter det lite kaffe innan jag satte i gång att klippa syster och sedan hennes mellandotter Sofie..dom blev så fina...efter detta så färgade jag håret på syster och det gick så bra och hon blev superfin hon passar verkligen i denna färgen ♥♥


   

                                           Före                              Efter


Efter detta så blev det kaffe och lite frukt med vaniljsås innan jag skulle åka hemåt,så mumsigt så..Deras superhärliga hund Ante följde efter mig hela tiden som vanligt älskar den vovven ♥ Hade en supermysig och trevlig dag med min syster 



   


När jag kom hem var det snart dags att fixa lite middag och efter det blev det kaffe och så film med maken och så fortsätter kvällen för oss innan vi ska sova sen...önskar alla en trevlig kväll  :))


Love & Light & Respect


Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards