byulrika

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Ulrika Eriksson - 15 april 2012 20:00

Älskar helgen men framför allt söndagar tycker det är den skönaste dagen på veckan,då man verkligen kan andas ut och känna lugnet...tycker iaf jag ...Sen om jag tar det lugnt just på söndagarna har inte med saken att göra utan det är bara känslan i min kropp jag menar ;)


Idag har jag vart ute och cyklat ca 7 km vilket är sträckan hem till min syster och hem igen om jag tar den lite längre vägen,annars är det 2,2 km dit om man tar den korta vägen..man jag är inte mkt för att ta dom kortaste vägarna längre haha...Kan jag ta en längre väg så gör jag det...det är så mitt tanke sätt går nu för tiden...att ju längre jag kan gå,cykla eller springa desto bättre är det...Sedan väl hemma hos min syster så sprang vi ut på den 5 km sträckan vi slog vårt rekord på i torsdags...tiden blev sämre idag men det gör ingenting...idag sprang vi inte för att få en bättre tid utan endast för att komma ut och röra på oss och för att vi älskar att springa och tillsammans så blir de ju mkt roligare hehe


Efter vår runda så blev det lunch och sedan kaffe hemma hos syster,jättetrevligt och mysigt...sedan pratade vi en hel del såklart..stort tack till syster för att du alltid ställer upp och lyssnar och stöttar när jag behöver och idag behövdes det extra mkt,med tanke på det som sker här hos mig och hur situationen är just nu...Älskar dig syster du är min bästa


När jag kom hem vid 14:30 blev det en stunds vila för jag kände mig så utmattad så det var skönt att vila kroppen och huvudet ett tag,efter det gick jag upp och tog en dusch och satte sedan igång med middagen,efter maten så har vi bara tagit det lugnt och sitter nu och kollar film hela familjen och dricker kaffe...


Har haft en underbar helg och faktiskt njutit en hel del...


Lite senare blir det sänggång ganska så tidigt,en ny dag imorgon och måndag och vardag då är det upp tidigt som vanligt...


Önskar alla en fortsatt fin kväll och en godnatt sen när det blir dags för det !!!


Love & Light & Respect


Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards