byulrika

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

::Helgen har gått::

Av Ulrika Eriksson - 9 april 2012 20:45

Sååååååå skönt att dessa påskdagar är över...

Så slipper jag höra en massa tjat om påsk hit och påsk dit...är sjukt irriterad på vissa som önskat mig att jag ska äta massa godis och njuta...kan njuta av tid med min familj att kunna umgås... men jag äter FAN inte något godis eller onyttiga saker...


Kan upplysa alla om att jag inte ätit godis eller söta saker överhuvudtaget sedan den 26 februari 2010,så jag har då inte ätit något sdådant alls under denna påsken heller...tycker det är okänsligt att ens önska mig en påsk med mkt godis SUCK..


Alla har ett val och jag har inte suttit och ätit onyttigt och inte gjort någonting...jag har vart ute och rört på mig och slagit rekord vad det gäller min motion,jag har minskat i mått och vikt den senaste tiden...och detta är MITT egna val...alla gör vi våra val vad vi vill göra med vår tid...och mitt val är alltid det som är bra för mig..det jag mår bra av...


Dessa dagar har vart underbara har umgåtts med familjen,njutit av tid tillsammans vart ute och gått och fotat en massa,träffat min bästaste syster och sprungit några vändor och slagit ett par rekord,superduktiga har vi vart vad än andra tycker så inser vi det själva att springa 4,1 km på 28,51 är en stor bedrift av oss och det sporrar oss bara ännu mera att fortsätta vår träning för den mår vi grymt bra av och vi blir piggare och får mer energi över till annat,så detta vinner vi bara på,TRO MIG <3<3


Imorgon kväll blir nästa utmaning med min syster och sedan den andra utmaningen denna veckan på torsdag,ser jag sjukt mkt fram emot,har verkligen tagit ett STORT steg framåt vad det gäller snabbhet och ork att springa fort...måste ju säga att jag är så STOLT över dagens tid 28,51 min på 4,1 km hade jag inte trott att jag skulle klara det hehe men har bevisat flera ggr om nu att jag klarar mer än vad jag själv och andra tror....


Nu ska jag snart sova är en ny dag imorgon då det är skola för sonen igen och jobb för maken,så önskar er en fortsatt fin kväll och en godnatt sen när ni ska sova


Love & Light & Respect


 
 
Ingen bild

angel

9 april 2012 20:58

åhh hjärtat är såå stolt över dig att du fixar att klara dig utan sötsaker och såna saker. pch att du är duktig och snabb med springningen kraaam goa hjärtat mittt.. är så glad för din skull att du är och kan göra såna bra saker för dig sj love u sis

Ulrika Eriksson

10 april 2012 06:46

Tack söta du,ja före mig fanns inget annat val än att sluta med allt onyttigt och sedan hålla mig vid det,och det har jag gjort i över 2 år idag skulle det inte ens falla mig in att stoppa något sådant i min mun.Tack jag är så stolt över mig själv att jag klarar av att springa så här som jag gör,har gjort stora framsteg den senaste tiden och det har stärkt mig enormt mkt,love u to dearest sis

 
Linda

Linda

9 april 2012 22:06

Starkt jobbat att klara sig utan godis och andra sötsaker. Jag är stolt över dig, för jag håller med att alla göra sina egna val. Jag äter sötsaker ibland, men jag har minskat massor på det. Jag är även stolt över dina rekord med din motion. Jag önskar dig en fortsatt lycka med motion. Kram gumman <3<3

http://adnilas.blogg.se

Ulrika Eriksson

10 april 2012 06:49

Tack har klarat mig i över 2 år utan det,så idag finns dte inte ens i mitt hiuvud att jag skulle stoppa något sådant i min mun,aldrig.och jag mår ju så mkt bättre utan det så bara det är ju en seger.
Jag tycker alal gör som dom vill,jag har aldrig dömt någon och kommer aldrig göra det heller,man äter det man själv vill och känner att man behöver.Tack min motion är verkligen en livsstil idag,mår inte bra utan den,så jag kommer fortsätta kämpa och nå mina mål,kram gumman

 
Ingen bild

Lina

10 april 2012 06:58

Är glad att du har haft en fin helg. Man skall göra det som känns bäst för en själv. Kram Lina.

Ulrika Eriksson

10 april 2012 07:01

Tack:)Ja det är den enda rätta vägen för mig,att göra det bästa för min egen skull!!!kram

 
Ingen bild

Pia

10 april 2012 07:02

Härligt o höra att din helg varit bra o inte måste man äta en massa godis för att det e påsk. Någon som tycker att du ska göra det? Duktigt jobbat av dig o slå nytt rekord. Kram

Ulrika Eriksson

10 april 2012 07:10

Tack,nej och jag skulle aldrig äta nått sånt,ja det finns en hel del som tydligen vill att jag ska gå upp i vikt igen och äta en massa godis och onyttigt och blir bara så irriterad på sättet,tack tack,det är en helt obeskrivbar känsla att slå dessa rekord:) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards