byulrika

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

::Lördag::

Av Ulrika Eriksson - 21 april 2012 15:30

Har typ inte skrivit sen i måndags...men för det första så blev jag så jäkla dålig..min kropp sa definitivt ifrån...sedan hände det så mkt på dom 2 viktiga mötena jag hade tis och ons så jag var tvungen ta tid att låta allt sjunka in och som vanligt så analyserar jag ALLT som sagts både av mig och dom som var med på mötet...och jag har en helt klar bild av vad alla menade och hur de ska/kommer se ut framöver för mig...


Men ska inte tråka ut er med allt som sas och vad som ska ske framöver...


Idag har jag haft lite och göra...har diskat och städat av köket..och färgat håret svart så nu är dee riktigt mörkt och fint igen...tyckte jag skulle unna mig det när jag kommit så långt och kämpar på så bra med min träning som gett sjukt bra resultat senaste månaderna...när jag började springa 3-4 ggr/ vecka så har det gjort underverk tro mig så stolt över att jag kommit så här långt...Har även förberett kvällsmaten så mkt det går...det blir tacos ikväll så det ska bli så gott så...men först kl 16 ska jag ut och springa med syster...ska bli så kul och skönt och få pressa kroppen lite och jobba hårt...för det gör jag varje gång...tar ut mig ordentligt och det ger resultaten jag vill ha


Ni får ha en fin lördag alla !!!!!


Love & Light & Respect

 
 
Ingen bild

daniela

21 april 2012 15:52

gumman min...

vad bra att du har det framför dig..och du tråkar inte ut mig i alla fall..har aldrig gjort och kommer aldrig att göra så länge jag finns i livet..vill veta vad du gör och hur det går för dig...är nyfiken strut...ela är nyfiken så är det hihi....

vad bra att allt går framåt för dig och att det går bra...förutom sist din stackare då din kropp sa i från...

du är så flitig med din träning...förvinner så fort hihi grattis till dina fina underbar nya resultat..är så happy för din skyull<3<3<3<3<3 lycka till nu hörs snart igen...kram<3<3 love you<3

Ulrika Eriksson

21 april 2012 20:51

tack älskade sister by heart,ja allt gick så mkt bättre än vad jag hade trott och jag ser med spänning och iver fram mot det som komma skall.ja nog går de ff mkt framåt för mig men med fibron så blir det en del bakslag och då är det bara vila som gäller så blir det bättre så det är skönt att ha kommit till den insikten.
naaaw tack underbaraste du ja jag ser ju det själv nu hur smal jag verkligen blivit och det är såååå underbart att se att jag nått dit jag ville från början

Love u so dearest darling,my best ♥♥♥

 
Ingen bild

daniela

21 april 2012 15:54

du och dhon ger dig så mycket backup ...så underbart ...och ni gör detta tsm ..hoppas ni får en trevlig runda kl 16<3<3in syster ..ni är helt fantastiska som gör detta tsm...

Ulrika Eriksson

21 april 2012 20:47

tack darling...ja det är underbart att min syster och jag kan göra detta tillsammans och vår runda idag var superbra det måste jag erkänna vi var väldigt snabba och duktiga hihi kram vackraste

 
Ingen bild

Turid

21 april 2012 16:08

Nä inte tråkar du ut mig heller, och om så skulle va får jag väl låta bli att läsa, inget mer med det, men nä jag är för nyfiken för det ju vill veta hur de går för dig..hehe... och tycker du är enastående ju, och ja kroppen säger ifrån mellan varven och då är de bara att lyda den och vila lite...kram <3<3<3

Ulrika Eriksson

21 april 2012 20:45

tack min goa:))ja då jag fortsätter dela med mig av det jag går igenom,är bara superglad att du vill följa mig på min väg framåt,kraaam

 
Ingen bild

angel

21 april 2012 18:44

du är så duktig är så imponerAD AV dina härliga framsteg de gör som sagt mig motiverad att gå framåt med du vet vad.. kraaaaaam uuunderbara du

Ulrika Eriksson

21 april 2012 20:44

tack sötaste sis jag står bakom dig och vid din sida genom det du ska gå igenom och går igenom för alltid finns jag för dig kraaam

 
Ingen bild

Pia

22 april 2012 11:32

Du e så otroligt duktig med din motion o kommer man in i dom rutinerna så blir det som en naturlig sak i vardagen. Duktigt kämpat :) kram

Ulrika Eriksson

23 april 2012 07:19

Tack tack,jag njuter verkligen av att jag kommit så långt med min motion:))kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards