byulrika

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

::Uppsala::

Av Ulrika Eriksson - 25 april 2012 06:30

Skulle ha skrivit ett inlägg igår men så blev dte inte,var så otroligt trött så kunde inte hitta energin till att skriva nått...sedan hade jag en vilodag igår,helt och hållet,gick inte ens utanför dörren och det var precis vad jag behövde efter dom senaste tre föregående dagarna då jag och syster kört stenhårt med vårt springande och slagit våra tider med en hel del...bblivit riktigt impad av mig själv och min syster vad vi klarar av och det är en sjukt grym känsla att slå dessa tider..så nog finns det en enorm tävlingsmänniska inom mig..det har jag insett sedan vi började detta springande och ha koll på tiderna :)))


Idag blir det då Uppsala,ska träffa goa Mona och ta en fika,sedan ska jag gå och kolla lite i affärer när jag ändå är i Uppsala,då jag ej vet när jag kan åka in nästa gång,och i helgen blir det inget Uppsala för mig och syster,vi har andra planer så Uppsala tar hon och jag längre fram istället...Vi ska ge oss ut och springa den tuffa 5 km  slingan och tro mig den är tuff...gillar inte den vägen alls,men den gör mkt nytta vad det gäller träningen så därför fortsätter vi med den...sedan efter det ska jag klippa syster lite och sedan färga hennes hår så det blir en underbar lördag med min bästaste syster <3<3


När jag kommer hem från Uppsala idag ska jag iväg och handla mat och sedan så hämta min nya mobil,.längtar så mkt efter den nya,denna gamla stenåldersmobilen som jag vart tvungen använda nu för att överhuvudtaget någon ska kunna nå mig håller jag på att få psykbryt över..allvarligt den gör mig galen hahaha


Ikväll kommer syster och då ska vi springa 4 km slingan det ska bli så skönt att få röra på sig eftersom jag hade vilodag igår...sedan blir det 2 vilodagar inför lördagens springrunda på 5 km som är den tuffaste av dom vändor vi springer så det kan behövas.Vi har ju kört väldigt hårt den senaste veckan så dessa vilodagar behövs.


Nu ska det bli kaffe här och sätta mig och kolla tv en stund innan jag ska göra mig klar för färd till Uppsala.


Ha en underbar dag alla som läser detta !!!


Love & Light & Respect

 
 
Ingen bild

Turid

25 april 2012 06:46

JA du hjärtat du är igång, är så förundrar över din energi, eftersom jag vet att du har fibro också, och känner en o annan som absolut inte kan göra nått eftersom dom har den sjukdommen...*suck*...då kan jag ju bli lite smått irreterade på dom...fniss.. om du förstår mig rätt, för jag är ju en av dom att man kan om man bara VILL även om man nu råkar ha ont, sen ska ,man allt lyssna på kroppen en del och vila den så som du gör, de vet jag... nä nu ska jag se till att få i mig lite frukost och på med kläderna sen ska jag ut en runda, kan ju säga som så ha att du ger mig energi, och åå va jag önskar att vi bodde närmre varandra...kram

 
Ingen bild

Lina

25 april 2012 06:56

Ha en underbar dag.

 
Ingen bild

angel

25 april 2012 07:20

skönt med en vilodag sånt behöver man verkligen.. för du och din syster ni är suuuperduktiga är så stolt över er och de.. hoppas du får de trevligt i uppsala med din goe vän mona.. och skönt att du får din nya mobil idag skönt ju.. och sen när du och din syster ska springa 5 km de kommer gå susen för ni är suuperbra.. kraaam goa sis

 
Ingen bild

Pia

25 april 2012 07:42

Ja du kan verkligen behöva nån vilodag :) gör du helt rätt i. Ha en härlig dag :)

 
Sanne

Sanne

25 april 2012 10:30

Men oj! tittade runt lite här på din blogg och såg sedan att du är 41 år gammal! Det hade jag aldrig trott! Trodde vi var i smama ålder om mana ser på dina bilder, och jag är 27 år gammal ;) Tänk så fel man kan ha när man dömer efter bilder och utseende :)

http://www.minvilja.bloggplatsen.se

Ulrika Eriksson

26 april 2012 08:32

åhh men tack så mkt,sådant blir man ju bara glad av att nån tycker att man ser yngre ut hehe;)Ja de kan vara svårt avgöra den rätta åldern av just bilder och utseende,tack för kommentaren gjorde mig glad:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards