byulrika

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

::A day to remember::

Av Ulrika Eriksson - 3 maj 2012 21:00

Denna dagen är en mkt stor dag för mig 

detta är dagen då jag nådde mitt allra största mål

All övervikt är borta efter 2 år och 2 mån kämpande så är jag nere på normalvikt

Det är en helt otrolig känsla som inte går att beskriva den måste upplevas

är meningslöst försöka förklara för har man inte gått igenom detta själv så kan man inte riktigt förstå

En massa känslor inom mig i ett kaos kan knappt tänka klart

Men är superlycklig och stolt

Nu är det bara att fortsätta på samma sätt med alla förändringar jag gjort under denna tiden

som blivit en del av mitt liv det är så jag lever idag,precis som mitt mål vart från första början

Ett STORT tack till alla som grattat mig till detta STORA målet det betyder massor


<3 <3 <3

 
 
Ingen bild

Turid

6 maj 2012 19:10

ÅÅåå jag kan bara säga GRATTIS, och att jag är så stolt över dig.....kram

 
Ingen bild

angel

6 maj 2012 19:13

grattis älskade goa sis<3 du är såå duktig är såå stolt över dig du är såååååå duktig. efter all kämpan.. är såååååå glad för din skull älskade uuuuuuuunderbara duktiga hjärtat mitttttt kraaaaam superduktiga du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Eriksson - 7 juni 2012 07:48

Ja jag har varken haft ork elelr motivation att skriva nått inlägg på en veckas tid..har vart FÖR mkt.... Känner mig så motiverad och fokuserad på att göra detta,och det kommer bli en underbar tid för mig det vet jag...20 veckor och det lär ju behöv...

Av Ulrika Eriksson - 30 maj 2012 20:30

Dagen har gått snart och jag har inte gjort så jättemkt... Eller ja jag har ju såklart diskat och fixat middag som vanligt Även hunnit med mediation  och vila... Behövdes efter morgonens cykeltur...   Cyklade nästan 2 mil idag och det är...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 21:00


Har vart en helt underbar dag,underbart väder..har njutit till fullo av denna dagen.   Morgonen började med att jag vid 8 tiden blev väckt av sonen och även maken med frukost på sängen och paket från min älskade son,blev så rörd av den presenten,...

Av Ulrika Eriksson - 27 maj 2012 20:45

Yeeeees Loreen vann hela Eurovision. Hon var helt magisk,hela uppträdandet,scennärvaron,sången ja allt var MAGISKT STORT grattis till dig Loreen du var absolut totalt den bästa All kärlek till dig och TACK ♥♥♥   ...

Av Ulrika Eriksson - 25 maj 2012 20:45

Denna dagen var en stor dag för mig... Den firades med familjen och vi åt gott på kvällen och umgicks... Skrev inget om detta  någonstans kändes inte som någon brydde sig direkt ändå om att detta var en väldigt speciell dag för mig.   Ett gra...

Twitter

Följ

BMI

  Startvikt och mått 2010-02-26

Vikt :: 135,8

BMI :: 49,9

Bröst :: 134,0

Stuss :: 133,0

Midja :: 135,0

 

Vikt och mått 2012-01-21

Vikt :: 74,8 

BMI :: 27,5

Bröst :: 95,0

Stuss :: 94,0

Midja :: 78,0


ღ Gästbok ღ Guestbook ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Presentation


41 årig kvinna som skriver om mitt liv efter GBP-OP,min vardag och fortsatta väg på min viktresa och mot framtiden,tankar och funderingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards